Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -باشگاه سایپا با انتشار بیانه‌ای به حرف‌های زنوزی پاسخ داد.

 در بیانیه رسمی سایپا آمده است: باشگاه سایپا ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات سخیف و نابخردانه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رسانه شنیداری و انعکاس آن در رسانه ها، این اظهارات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی اساس به باشگاهی می داند که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای زنوزی که همزمان مالک 2 باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران است که البته این موضوع کاملاً غیر قانونی و از عجایب فوتبال ایران بوده و در هیچ جای دنیا یافت نمی شود، گفته است که 2 باشگاه سایپا و پیکان چرا باید در لیگ برتر باشند؟
در پاسخ ایشان بایستگی گفت: آقای زنوزی! شما چه کاره این فوتبال هستید که درباره حضور یا عدم حضور یک تیم در لیگ برتر اظهار نظر می کنید؟
بهتر است ایشان  به جای توجیه شکست ها و فاصله گرفتن از کورس قهرمانی تیم متبوع اش، فکری به حال حواشی تیم خویش بکند و البته در فرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی(ماشین سازی) را نیز واگذار نماید تا خدای نکرده صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم