Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد حقوق بشر کشورمان در بیانیه ای شهادت بانوی آموزگار فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام وحشیانه شهرک نشینان مناطق اشغالی فلسطین در حمله به یک معلم فداکار فلسطینی در هنگام عبور از خیابان توسط ماشین، ابعاد وحشتناکی از جنایات در حال تکرار توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را بر ملا می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایات توسط شهرک نشینان صهیونیستی انجام می‌شود که از نقاط مختلف دنیا جمع شده‌اند و فلسطینیان صاحب خانه و کاشانه را بیرون رانده و در شهرک‌های به زور ساخته شده اسکان یافته‌اند و مسلحانه در کوچه و خیابان رفت و آمد دارند و ارعاب و تهدید و قتل توسط آنان کاملا از سوی دولت صهیونیستی نه تنها تحمل بلکه حمایت هم می‌شود!

لذا ما با پدیده ای چند وجهی روبرو هستیم:

اولاً، عمل انجام شده مصداق کامل اقدام تروریستی بر اساس اسناد و مدارک مصوب سازمان ملل متحد است.

ثانیاً، مصداق کامل تروریسم دولتی است زیرا با رضایت و حمایت کامل دولت رژیم صهیونیسم انجام می شود.

ثالثاً، تمام کشورهایی که از این رژیم حمایت می‌کنند بدون تردید شریک در این جنایات هستند و باید پاسخگویی سیاست های خود باشند.

رابعاً، و از همه مهمتر، ما شاهد شکل گیری یک کلونی انسانی هستیم که در اعمال خشونت، مرزی را نمی شناسند. این تجمع در آینده نه چندان دور بلائی خواهد شد که تمام جوامع بشری را تهدید خواهد کرد گذشته از اینکه یهودیان را هم قربانی می نماید.

دولت آمریکا و دول عمده اروپایی در شکل گیری این «تجمع وحشی» در قرن بیست و یکم میلادی! مسئولیت عمده دارند و نباید از گسترش آن به داخل مرزهای خود شگفت زده شوند.

در چنین شرایطی، سکوت و انفعال نهادهای بین المللی که در امور دیگر بسیار جزئی تر و حتّی شایعات موضع گیری فعال دارند! خود ابعاد دیگری از شرایط وخیمی که صهیونیسم برای بشریت فراهم آورده روشن می نماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

حنفی وردک معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ‌‏جنایات جنگی و ضد بشریت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های نظامی و مالی کاخ سفید، نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است.

وی افزود: اعتراضات مردم در آمریکا، اروپا و استرالیا در دومین هفته با حمایت از فلسطین شدت گرفته‌ است اما از سوی دیگر مدعیان دروغین آزادی بیان با معترضان برخورد غیر قانونی می‌کنند. 

طالبان پیش از این نیز از شورای امنیت و کشورهای تأثیرگذار خواسته بود تا فراتر از قطعنامه‌ها، برای جلوگیری از نسل‌کشی مردم فلسطین گام‌های عملی بردارند و راه‌های عادلانه برای حل اساسی قضیه فلسطین جستجو کنند.

وزارت خارجه طالبان چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان «ناصر» که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

این بیانیه تاکید کرده بود افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست