Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:34:20 GMT

ستاد حقوق بشر شهادت معلم فلسطینی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۶۰۳

ستاد حقوق بشر شهادت معلم فلسطینی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد حقوق بشر کشورمان در بیانیه ای شهادت بانوی آموزگار فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام وحشیانه شهرک‌نشینان مناطق اشغالی فلسطین در حمله به یک معلم فداکار فلسطینی در هنگام عبور از خیابان توسط ماشین، ابعاد وحشتناکی از جنایات در حال تکرار توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را بر ملأ می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایات توسط شهرک‌نشینان صهیونیستی انجام می‌شود که از نقاط مختلف دنیا جمع شده‌اند و فلسطینیان صاحب خانه و کاشانه را بیرون رانده و در شهرک‌های به زور ساخته شده اسکان یافته‌اند و مسلحانه در کوچه و خیابان رفت و آمد دارند و ارعاب و تهدید و قتل توسط آنان کاملاً از سوی دولت صهیونیستی نه تنها تحمل بلکه حمایت هم می‌شود!

لذا ما با پدیده‌ای چند وجهی روبرو هستیم:

اولاً، عمل انجام شده مصداق کامل اقدام تروریستی بر اساس اسناد و مدارک مصوب سازمان ملل متحد است.

ثانیاً، مصداق کامل تروریسم دولتی است زیرا با رضایت و حمایت کامل دولت رژیم صهیونیسم انجام می‌شود.

ثالثاً، تمام کشورهایی که از این رژیم حمایت می‌کنند بدون تردید شریک در این جنایات هستند و باید پاسخگویی سیاست‌های خود باشند.

رابعاً، و از همه مهم‌تر، ما شاهد شکل‌گیری یک کلونی انسانی هستیم که در اعمال خشونت، مرزی را نمی‌شناسند. این تجمع در آینده نه چندان دور بلایی خواهد شد که تمام جوامع بشری را تهدید خواهد کرد گذشته از اینکه یهودیان را هم قربانی می‌نماید.

دولت آمریکا و دول عمده اروپایی در شکل‌گیری این «تجمع وحشی» در قرن بیست و یکم میلادی! مسئولیت عمده دارند و نباید از گسترش آن به داخل مرزهای خود شگفت زده شوند.

در چنین شرایطی، سکوت و انفعال نهادهای بین‌المللی که در امور دیگر بسیار جزئی‌تر و حتّی شایعات موضع‌گیری فعال دارند! خود ابعاد دیگری از شرایط وخیمی که صهیونیسم برای بشریت فراهم آورده روشن می‌نماید.»

کد خبر 4595979 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد حقوق بشر ستاد حقوق بشر قوه قضائيه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته اند، این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم‌های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته‌اند!

این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

آنها با انتشار اطلاعات نادرست و روایات و اخبار جعلی نمی‌توانند افکار عمومی جهان را از حمایت ننگین خود از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منحرف کنند.»

کد خبر 750521

دیگر خبرها

  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی