Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد رستگاری بعدازظهر شنبه در نشست بررسی رفع معضل پشه و تصفیه خانه فاضلاب که در شورای اسلامی شهر شاهدیه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه مشکل پشه و بوی بد فاضلاب به شدت نارضایتی ایجاد کرده و تشکیل این نشست برای این است که تمام مدیران عزمی برای رفع آن به صورت عملی داشته باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه مجموع آبی که حاصل تصفیه خانه فاضلاب است در قالب برکه‌ای رها شده و این مسئله مشکل ساز است و سال قبل نیز نشستی برگزار و مقرر شده بود این مشکل برطرف شود که به دلیل عدم استفاده از پساب، کانون پشه به وجود آمده و امسال نیز این معضل اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار یزد تاکید کرد: به نظر می‌رسد این معضل هر ساله است و می‌طلبد که در کنار سمپاشی این محل، فکری نیز برای جابجایی آن به چندین کیلومتر دورتر از مناطق مسکونی شود.

رستگاری ادامه داد: شهرداری شاهدیه و زارچ که فضای سبز آنها نیز در حاشیه و کمربند سبز شهر یزد قرار دارد، با وجود صورتجلسه ای که قبلاً نوشته شده، هیچ‌گونه تخصیصی از پساب تصفیه خانه فاضلاب ندارند و این در حالی است که بخش زیادی از این پساب در بیابان رها می‌شود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید برای رفع این مشکل دست به دست هم داده و مردم را از مشکلات برهانند و برای رفع این مشکل دیگر نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا کرد بلکه باید اقدام عملی و جدی در این زمینه انجام شود.

کد خبر 4595998

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمد رستگاری فرمانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: قرار است امسال ، تصفیه خانه فاضلاب جدیدی در این منطقه احداث شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد