Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه همدان با بیان اینکه امروز جوانان تراز انقلاب اسلامی شهید ابراهیم هادی را الگوی خود قرار داده‌اند، گفت: حادثه سیل اخیر جبهه جهاد دیگری را به روی جوانان گشود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عصر امروز ویژه‌برنامه تولد دوست آسمانی من به مناسبت جشن میلاد منجی عالم بشریت امام زمان عج و علمدار کمیل شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، حسین افشاری فرماندار همدان، حاج میرزا سلگی راوی کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" ، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه و دانشگاه، پدر شهید سید میلاد مصطفوی و خانواده شهدا حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت امام زمان عج اظهار داشت: آنچه امام زمان عج از ما انتظار دارد زمینه‌سازی برای ظهور ایشان است.

وی با اشاره به این جمله که " به راه بیاییم تا امام زمان عج از راه بیاید" افزود: آیت‌الله بهجت فرمودند" ثواب خواندن دو رکعت نماز درست بیشتر از تشرف به محضر امام زمان عج است".

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف مقدمه تغییرات در درون ما است، گفت: برای زمینه‌سازی ظهور بایستی در درون ما تغییرات و اتفاقی رخ دهد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و غیره با اشاره به اینکه مراسم منور به نام شهید ابراهیم هادی است، بیان کرد: برای ابراهیم شدن باید تبر به دست بگیریم و برای هادی شدن باید ابراهیم شویم.

اصفهان| شهید ابراهیم هادی؛ گمنامی نام آشنا برای همه دوران امر به معروف به سبک خواهر شهید ابراهیم هادی +فیلم نهی از منکر به روش شهید ابراهیم هادی

امام‌جمعه با تأکید بر اینکه برای ابراهیم هادی شدن بایستی علیه خواسته‌ها و کشش‌های نفسانی تبر به دست گیریم، تصریح کرد: اولین اقدام شایسته شهدا مبارزه آن‌ها علیه خواسته‌های نفسانی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد: جوانان تا علیه خود و هواهای نفسانی خود قیام نکنند شهید نخواهند شد.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی نیز در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به اینکه بشارت‌های مقام معظم رهبری در چند روز گذشته مقداری دل‌ها را امیدوارتر می‌کند و گویا خبرهایی در راه است، افزود: برخلاف آنچه دشمنان می‌گفتند سال 98 سال گرفتاری، فتنه و درگیری است، بشارت‌های رهبر معظم انقلاب خبر از چیز دیگری می‌دهد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی که فرمودند " من نگران نیستم که دشمنان موشک‌ها و تأسیسات هسته‌ای در اختیار عربستان سعودی بگذارند چرا که یقین دارم به‌زودی تمام این تأسیسات در اختیار مجاهدان اسلام خواهد افتاد"، باعث شد که دشمنان برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشند و شنیدیم که مسئولان رژیم صهیونیستی بعد از شنیدن این سخنان مقام معظم رهبری به اتحادیه اروپا و آمریکا پیشنهاد کردند که سلاح‌های کمتری در اختیار عربستان بگذارند.

فلاحی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته نیز در جمع فرماندهان ارتش فرمودند که این آخرین هجمه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی خواهد بود، بیان کرد: این یقین‌های مقام معظم رهبری در سال 98 با وجود حوادث تلخ نظیر سیل و مشکلات اقتصادی خبری‌های خوبی برای مردم به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما کانال کمیل و حنظله را با یاد شهید ابراهیم هادی می‌شناسند، عنوان کرد: وقتی زندگی‌نامه شهید ابراهیم هادی به تیراژ بیش از یک‌میلیون می‌رسد مشخص است که جوانان ما ابراهیم هادی را شناخته‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور دل کندن از یادمان‌های شهدای کمیل و حنظله برای جوانان بسیار سخت است، ابراز کرد: این‌ها به دلیل شناخت و معرفتی است که جوانان از شهید با اخلاص ابراهیم هادی به دست آورده‌اند.

فلاحی با تأکید بر اینکه جوانان تراز انقلاب اسلامی امروز شهید ابراهیم هادی را الگوی خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: الگو و استاد شهید حججی‌ها نیز نظیر شهید ابراهیم‌ها بودند.

وی تأکید کرد: شهید ابراهیم هادی و شهید حججی‌ها جوانان تراز انقلاب اسلامی و عرصه ظهور و چراغ‌های راه روشنی هستند که در دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امروز نیز در جبهه‌های مختلف اقتصادی نقش‌آفرین هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مشکلاتی که سیل آفرید، جبهه جهاد دیگری را به روی جوانان ما باز کرد، اظهار داشت: دشمنان بدانند با تمام تلاششان راه به‌جایی نخواهند برد چرا که جوانان 25 کشور جهان برای خدمت‌رسانی وارد مناطق سیل‌زده شدند.

فلاحی مطرح کرد: در روایات ظهور آمده است کسانی که در رکاب حضرت ولی‌عصر عج حاضر می‌شوند از اقوام و نژاد مختلفی هستند و نگرانی دشمنان ما نیز از همین مسئله است.

وی با بیان اینکه زندگی شهید ابراهیم هادی پر از اخلاص و ازخودگذشتگی است، افزود: جوانان ما در مقابل مؤمنان خدمت گذار و مخلص و در مقابل دشمنان باعزت و اقتدار می‌ایستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت را متولدان دهه 60 و 70 اداره کردند، گفت: نه‌فقط دهه 60 و 70 ایرانی بلکه دهه هفتادی‌های فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق و باقریون سوریه در جبهه‌های مقاومت نقش آفریدند.

فلاحی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جوانان امروز با بصیرت و آگاه‌تر از نسل اول انقلاب هستند، ابراز کرد: در درگیری چند استان کشور با سیل جوانان ما با از خود گذشتگی پای‌کار آمدند و پیام خود را نیز به کسانی که در داخل کشور آتش در جبهه دشمن دمیده و هیزم فراهم می‌کردند، منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در روایات آمده است که جوانان عصر ظهور یاران ولی خدا ولایت مدار هستند، تأکید کرد: مقام معظم رهبری در تجدید اقدام جهادی و مخلصانه مردم و نیروهای جهادی در سیل اخیر فرمودند که در هیچ کجای جهان نظیر چنین حرکت‌هایی مشاهده نمی‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اگر شهدایی نظیر شهید باکری، همت، چیت‌سازیان، ابراهیم هادی، و غیره امروز بودند هرکدام یک کارگذار موفق برای نظام اسلامی بودند، تصریح کرد: امروز وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که ژنرال ایرانی سردار سلیمانی را دست‌کم نگیرید.

فلاحی تأکید کرد: اگر امثال شهید ابراهیم هادی‌ها و باکری‌ها می‌مانند صدها سلیمانی امروز در رکاب نظام بودند و چنین وضعی در عرصه‌های عمرانی و اقتصادی کشور نداشتیم.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد.دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری