Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شهردار خرمشهر گفت: افزایش حجم آب رودخانه کارون ناشی از بروز پدیده مد اکبر موجب آب گرفتگی پارک ساحلی بایندر در منطقه کوت شیخ خرمشهر شد.
داوود دارابی  اظهار کرد: با بالا آمدن آب رودخانه کارون در اثر مد اکبر بخشی از بلوار ساحلی به دلیل نفوذ آب از درزهای بدنه بلوار دچار آبگرفتگی شده است.
وی افزود: در حال حاضر عوامل اجرایی برای مهار کردن آبگرفتگی مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خرمشهر با اشاره به فعالیت ستاد بحران شهرداری در مناطق بحرانی گفت: هم اینک عوامل اجرایی شهرداری در منطقه علقمه، طویجات و محرزی مشغول به احداث و تقویت سیل بندها هستند.
به گفته دارابی مناطق آسیب پذیر خرمشهر از جمله حواشی شهر و روستاها از سوی مسئولان ستاد مدیریت بحران در حال کنترل است.
وی اظهار کرد: مردم خرمشهر در رابطه با احتمال وقوع سیلاب در سطح شهر نگران نباشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خرمشهر کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096624

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد