Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: در فرصت همراهی رییس جمهوری تا شهرستان دزفول گزارش کاملی از خسارت و اسیب سیل به مناطق مختلف استان ایلام را به حجت الاسلام سید حس روحانی ارائه کرده است.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در گفت و گویی خبری خاطر نشان کرد: در جریان بازدید رییس جمهوری از منطقه سیل زده ماژین ،به دلیل ازدحام غیر پیش بینی جمعیت ،فرصت ارایه گزارش خسارت سیل در استان ایلام فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام ادامه داد: رییس جمهور از بنده خواستند که در سفر به خوزستان ایشان را همراهی کرده و در مسیر گزارش وضعیت سیل ومیزان خسارات وارده به برخی مناطق استان را ارایه کنم.
وی گفت: در فرصت زمانی همراهی رییس جمهوری تا شهرستان دزفول گزارش اجمالی از وضعیت سیل در استان و میزان خسارات وارده ارائه کردم.
وی ادامه داد: پس از عزیمت رییس جمهوری وهیات همراه برای بازدید از مناطق سیل زده خوزستان ،با بالگرد اورژانس به سمت ایلام حرکت کردیم.
استاندار ایلام بیان داشت: در حین برگشت ،بالگرد در حوالی شهر مورموری شهرستان ابدانان دچار نقص فنی شد و خلبان مجبور به فرود اضطراری در بیابان سراب نقل شد .
وی در خصوص نقص فنی و فرود اضطراری بالگرد حامل که عصر امروز شنبه در مسیر بازگشت به ایلام رخ داد گفت: الحمدالله در این سانحه به بالگرد ،تیم پروازی وهیچکدام از سرنشینان آسیبی وارد نشد .
وی افزود: از ناحیه کمر احساس ناراحتی و درد دارد که آن هم چندان جدی به نظر نمی رسد.
6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سفر رييس جمهوري استاندار ايلام ماژين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز از ارائه بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلان‌شهر به ارزش بالغ ‌بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هومان معصومی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو که از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، اظهار کرد: بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلانشهر به ارزش بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ ارائه شد.

وی افزود: این فرصت‌ها در حوزه های مختلف گردشگری، تجاری، مسکونی، انرژی و سایر حوزه‌های دیگر است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و تلاش بیشتر بتوانیم این پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

کد خبر 749146

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود