Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@20:31:47 GMT

146 سالن به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۷۰۱

146 سالن به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می شود

به گزارش ایرنا مهران سرپرست عصر پنجشنبه در نشست مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان با مدیران سازمان های مردم نهاد (سمن) خراسان جنوبی افزود: باید تلاش کنیم که رگ های امید و امیدواری را بین جوانان تزریق کنیم.
وی گفت: متاسفانه حمله های بی رحمانه ای به دولت و نظام می شود که اقدامی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط 14 سالن ورزشی در خراسان جنوبی وجود داشت و تا اواخر سال گذشته این تعداد به 140 سالن ورزشی دولتی و تعداد زیادی سالن ورزشی خصوصی افزایش یافته است.
وی افزود: با توجه به جمعیت زیاد استان، کمبودهایی در زمینه فضاهای ورزشی نیز وجود دارد و تلاش خواهیم کرد که این کمبودها جبران شود.
سرپرست گفت: پارک های بانوان در بیشتر شهرستان های استان راه اندازی شده است و با همکاری شهرداری ها نسبت به تجهیز این پارک ها اقدام خواهیم کرد.
وی بیان کرد: تاکنون خانه جوان در شهرستان های سربیشه، سرایان، فردوس و بشرویه راه اندازی شده است و به زودی در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: آمادگی تجهیز خانه های جوان در شهرستان ها را داریم و ساختمان خانه جوان در شهرستان های بیرجند و طبس در حال احداث است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: این استان سال گذشته در زمینه ورزش های همگانی و روستایی جزو پنج استان برتر کشور بوده است.
وی با اشاره به کنفرانس ملی منطقه ای جوان خلاق - ایران پیشرو و آیین اختتامیه آن که امروز (پنجشنبه) در بیرجند برگزار شد گفت: باید این کنفراس ملی با مخاطب پذیری بیشتری برگزار می شد.
سرپرست اظهار داشت: برای 2 هزار جوان استان به صورت رایگان برای حضور در این همایش بلیت چاپ کرده ایم و برای جوانان در شهرستان ها هم سرویس رایگان در نظر گرفته ایم که باید در آینده مخاطب پذیری این گونه برنامه های ملی را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه خوسف از جمله شهرستان های تازه تاسیس خراسان جنوبی است اضافه کرد: یکسری کمبود در این شهرستان وجود دارد و در حال حاضر طرح های عمرانی خوبی در خوسف در دست اجرا است.
وی گفت: در 2 شهرستان درمیان و بشرویه سمن ها فعالیت ندارند که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری سمن ها در این شهرستان ها نیز فعال شوند.
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان جنوبی شهرداری مدیرکل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان مردم نهاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی عناصر تعلیم و تربیت و همه معلمان و مربیان، شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است؛ به طوریکه یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت و ساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

اسماعیلی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

وی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش یافته و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 6098057

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاه تشخیص فوری سرطان توسط جوان ایلامی
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟