Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:46:23 GMT

مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۸۶۸

مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور

زاهدان- ایرنا- سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش، تلاش های بی وقفه و اثرگذار، ضامن اقتدار و توسعه، امنیت و عامل رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید و اشتغال و اهرم مهم مبارزه با مفاسد و بدخواهان نظام اسلامی به شمار می روند.

به گزارش ایرنا سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشمندی، دقت، انجام کارهای عالمانه و کارشناسانه و بررسی و موشکافی مشکلات و معضلات توانسته اند به اجرای عدالت در کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور مقتدرانه سربازان گمنام ولایت در عرصه های مختلف داخلی و خارجی تاثیرات مثبت خود را در زمینه حل مشکلات و معضلات و کاهش دادن آسیب ها بخوبی نشان داده است.
خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان، مبارزه بی امان با اشرار و گروهک های خرابکار و معاندان نظام، مبارزه با عوامل فساد و از همه مهمتر قرار گرفتن در صف مردم برجستگی های کار این قشر سخت کوش و انقلابی را با شایستگی به نمایش گذاشته است.
ارشاد و راهنمایی کردن افرادی که به نوعی فریب دشمنان را خورده و در دام گروهک های خرابکار قرار گرفته و بهره گرفتن از ظرفیت های نظام اسلامی و دادن فرصت به فریب خوردگان و استفاده از رافت و گذشت سبب محبوبیت سربازان گمنام در میان اقشار جامعه شده است.
در سالهای اخیر عملکرد مطلوب سربازان گمنام امام زمان (عج) توانسته شاخص های خدمت رسانی به مردم را ارتقاء ببخشد و بهترین نمره از نگاه مردم را می توان به این دستگاه و نهاد موثر و انقلابی داد.
رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به روز و کارآمد از ویژگی های بارز نیروهای جان برکف و سخت کوش در وزارت اطلاعات است که با برخورداری از عنصر صبر و گذشت و احترام گذاشتن به مردم توانسته اند، مسیرهای خدمت رسانی را در جامعه هموارتر سازند.
کمک به تحقق شعارهای سال و قرار گرفتن در کنار دولت و مردم و ارائه راهکار و مشاوره دادن های سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره گره گشا در امور بوده و قطعا در گام دوم انقلاب و برای محقق کردن شعار رونق تولید اثرات مثبت خود را در جامعه نشان می دهد.
7310 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امنيتي هفته سربازان گمنام سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است