Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  به ‌منظور ارتقاء سطح علمی و پژوهشی مخاطبین تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان مسابقه مقاله‌نویسی قرآن‌کریم با هدف پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن در چهار محور و ۲۳ موضوع برگزار می‌شود.

 محمدولی حیدروند، قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان، از برگزاری مسابقه مقالات علوم قرآنی در این نهاد خبر داد و افزود: توسعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد و ضرورت بهره‌مندی از راهکار‌های کاربردی و علمی در پرورش مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان از برنامه‌های ارتقای دانش فرهنگی کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حیدروند، به نحوه و زمان شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی اشاره کرد و افزود: مخاطبین تحت حمایت بدون محدودیت، کارکنان و خانواده‌های کارکنان از یکم اردیبهشت تا یکم تیرماه سال‌جاری می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان بخش فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی ذکر کرد و گفت: تاسی به قرآن و سیره ائمه اطهار (س) مناسبت‌ترین روش خدمت به مردم است و راه موفقیت را هموار می‌کند.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به محور‌های برگزاری مسابقه قرآنی اشاره کرد و افزود: محور اصلی مقالات، قرآن و خانواده، قرآن و اجتماع، قرآن و سبک زندگی، قرآن و معیشت با ۲۳ موضوع در مرحله استانی برگزار و نفرات برتر هر موضوع به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/پ

 ثبت نام مسابقه مقالات علوم قرآنی در کمیته امداد لرستان آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند که گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت، رقابت خود را آغاز کردند.

علی نظری افزود: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

وی اظهارداشت: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم نیز هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود