Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و دیگر مسؤولان این مرکز، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود حضرت صاحب الامر (عج) فعالیت‌های مرکز خدمات را متنوع، متکثر و ارزنده و قابل تقدیر خواندند.

وی در ادامه با اشاره به مضیقه‌های مالی موجود در کشور و نهاد‌های حوزوی، بر لزوم اولویت بندی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله مکارم شیرازی همچنین خواستار توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در کنار حمایت‌های مادی مرکز خدمات از طلاب و روحانیان شد و بر لزوم اطلاع رسانی کامل فعالیت‌های مرکز و خدمات انجام شده تاکید کرد.

این مرجع تقلید ساده زیستی را یک اصل مهم در زندگی روحانیت دانست و تصریح کرد: هرچند امروز طلاب و روحانیان عزیز در تنگنا و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی هستند، اما باید به سیره، روش و منش علمای سلف توجه کنند که در چه شرایطی تحصیل می‌کردند.

وی داشتن نظم، پشتکار و اخلاص در نیت را به عموم طلاب و روحانیان توصیه و تاکید کرد: طلبه و روحانی که این سه عنصر مهم را نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر از حضور جهادی طلاب و گروه‌های مردمی در کمک رسانی به سیل زدگان تجلیل کرده و انگیزه آنان را دینی توصیف کرد.

وی پرهیز از افراط و تفریط در حوزه‌ها را یک امر مهم قلمداد کرد و با بیان اینکه هرگونه اختلاف در حوزه مضر است، بر لزوم حمایت از نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: ما از نظام حمایت کرده و می‌کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

این جنبش در بیانیه خود افزود: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

این بیانیه می‌افزاید: به برادرانمان در جنبش انصار الله، نیروهای مسلح و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، با افتخار درود می‌فرستیم.

جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرد: ملت‌های اسلامی و عربی را به یکپارچه‌سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

کد خبر 6095988

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین