Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:35:35 GMT

سپاه حضور موثری در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۴۹۰

سپاه حضور موثری در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی دارد

سرهنگ جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نمازخانه و سرویس بهداشتی از نیازهای گردشگران منطقه گردشگر پذیر و کوهستانی حیران در گیلان است، اظهار کرد: توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و با اختصاص ۲ میلیارد ریال نمازخانه و سرویس بهداشتی در این منطقه پرتردد کشور ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وسعت این نمازخانه ۸۰ متر مربع خواهد بود و در بخش‌های مردان و زنان ساخته می‌شود، افزود: این نمازخانه در سوم خرداد و در سالروز فتح خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تقدیر از تلاش‌های فرمانده سپاه قدس استان گیلان و همچنین پیگیری‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، گفت: ایجاد این مجتمع خدماتی و رفاهی از نیازهای اساسی این منطقه توریستی کشور بود که در اولویت قرار گرفت و عملیاتی خواهد شد.

آرمان نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازندگی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: ورود سپاه به عرصه‌های گوناگون به فراخور نیاز مردم است.

وی ادامه داد: مشارکت مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و رفع محرومیت از چهره کشور پس از دفاع مقدس از افتخارات بزرگ و ارزشمند سپاه است.

کد خبر 4596104

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند