Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:09:59 GMT

جزئیات مصاحبه ۳ رشته در آزمون دستیاری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۵۲۲

جزئیات مصاحبه ۳ رشته در آزمون دستیاری اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در فرم انتخاب رشته محل خود یکی از رشته‌های زنان و زایمان یا روانپزشکی یا پزشکی خانواده را انتخاب کرده اند باید در مرحله مصاحبه شرکت کنند.

مصاحبه ساختارمند رشته زنان و زایمان روزهای جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۹۸ و رشته‌های روانپزشکی و پزشکی خانواده در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۷ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و مکان حضور هر داوطلب در کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.

کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ بر روی سایت فعال خواهد بود. داوطلبان باید به تاریخ مصاحبه دقت کنند. عدم حضور به منزله انصراف از رشته مورد نظر است و در مراحل پذیرش انتخاب‌های مربوط به آن رشته حذف خواهد شد.

مصاحبه صرفاً جهت پذیرش داوطلبان در رشته‌های زنان و زایمان، روان پزشکی و پزشکی خانواده انجام می‌شود و سایر انتخاب‌های داوطلبان در رشته‌های دیگر بجز این سه رشته کماکان به قوت خود باقی است و داوطلبان بر اساس قوانین پذیرش مورد ارزیابی و پذیرش قرار خواهند گرفت.

مصاحبه و ارزیابی‌ها در پنج مرکز از جمله مرکز طبی کودکان، مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز سنجش آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 4596138

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی زنان و زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد