Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:34:01 GMT

اعتراض ستاره‌های اسپانیایی به تبعیض در منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۷۴۳

اعتراض ستاره‌های اسپانیایی به تبعیض در منچستریونایتد

دیلی‌میل می‌گوید ستاره‌های اسپانیایی منچستریونایتد از اینکه در مذاکرات با باشگاه درباره قراردادهایشان با آنها نسبت به بازیکنان انگلیسی به شکلی متفاوت برخورد می‌شود عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید بازیکنان اسپانیایی‌زبان منچستریونایتد معتقدند در این باشگاه بازیکنان انگلیسی نسبت به آنها ترجیح داده می‌شوند و این تبعیض برای آنها ناراحت‌کننده و غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرایی که می‌تواند اتحاد در رختکن یونایتد را دچار خدشه کرده و اوله گنار سولسشر را با مشکلات بزرگی مواجه کند.

 

 

بر اساس این گزارش درحالیکه گفته می‌شود یونایتد قصد دارد به استراتژی انگلیسی‌محور که در زمان سر الکس فرگوسن تا حدود زیادی در این تیم اجرا می‌شد برگردد داوید دخیا، آندر هررا و خوان ماتا، سه ستاره اسپانیایی منچستریونایتد و مدیر برنامه‌هایشان اعلام کرده‌اند که در مذاکرات با باشگاه، با آنها به گونه‌ای متفاوت با بازیکنان انگلیسی برخورد می‌شود و این تبعیض برایشان عصبانی‌کننده است.

 

لوک شاو، فیل جونز، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ در فصل جاری همگی با باشگاه قراردادهای جدید امضا کرده‌اند ولی در مورد بازیکنان اسپانیایی هنوز هیچ خبری از قرارداد جدید در کار نیست.

 

 

هررای 29ساله که نتوانسته با یونایتد به توافق برسد به انتقال به پاری سن ژرمن نزدیک شده. دخیای 28ساله که یکی از بهترین دروازه‌بانهای حال حاضر دنیا به حساب می‌آید هم در پایان فصل جاری به آخرین سال قراردادش با یونایتد وارد خواهد شد و مذاکرات طولانی‌مدت او با باشگاه برای تمدید قرارداد همچنان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده.

 

خوان ماتای 30ساله هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده و دیلی‌میل می‌گوید این ستاره اسپانیایی به زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود

وینگر انگلیسی پس از حواشی فراوان در اسپانیا احیا شد و ممکن است در این کشور بماند.

طرفداری | میسون گرینوود، وینگر ۲۲ ساله و انگلیسی منچستریونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، احتمال ماندن در این تیم را در سر راه خود می بیند.

به گزارش اتلتیک، ختافه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود را با منچستریونایتد آغاز کرده است. این وینگر 22 ساله در 32 بازی برای ختافه، ده گل زده و شش پاس گل داده است. منچستریونایتد ترجیح می دهد گرینوود را در انتقالی دائمی بفروشد و از فروش او درآمد کسب کند اما در صورت عدم دریافت پیشنهادی مناسب، ممکن است این انتقال قرضی را نیز در نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم