Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:28:22 GMT

کشف برنج قاچاق در"نايين

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۹۲۱

کشف برنج قاچاق در'نايين

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین "اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در این عملیات مقدار ۲۳ تن برنج خارجی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه بارمکشوفه در این عملیات با اسناد موجود در سامانه جامع امور گمرکی مغایر بود و به همین جهت قاچاق بودن آن‌ها محرز شد اظهار داشت: ارزش این محموله توسط کارشناس مربوطه ۲ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با موضوع قاچاق کالا برخورد می‌کند، اما باید متذکر شد که پیشگیری از آن بدون مشارکت همگانی امکان پذیر نخواهد بود.


انتهای پیام/م

  کشف برنج قاچاق در"نايين

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم