Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:10:30 GMT

ترا من چشم در راهم...

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۰۲۲

ترا من چشم در راهم...

ایلام- ایرنا- هر جمعه به جاده نگاه می کنم و در انتظار خبری خوش از هر کوی و برزن که خبر آمدنت را به من بدهد، تا اعلام شود مهدی زهرا (س) آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالهاست در انتظارم از آن موقع که چشم گشودم و از غیبت و فراغت گفتند، از سالهایی که در لابه لای کتاب ها در پی نشانی از تو بودم، می دانی سالها است در انتظار دیدار روی ماهت، گامهای استوا و دست های سبزت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


می دانم که تو روزی خواهی امد و درخت خشکیده وجودمان سراسر پر از شکوفه امید می شود و فضای مه آلود قلبمان و دل های بشکسته از جور زمانه و ظلم سردمداران زر و زور پر از شقایق های زیبا شود.
می دانم تو می آیی و عطر حضورت بوی نرگس و یاس را در همه کوچه های شهر جاری می کند و طراوت وجود عشق و امید را در وجودمان زنده می کند.
ای یوسف زهرا، ای گمشده دلهای عاشق، چقدر بی تاب حضورت و دیدن روی ماهت هستیم تا همچو یعقوب از عطر حضورت سرمست و بینا شویم و شعله عشق و ایمان در وجودمان زبانه کشد و گل محبت و عدالت تمام قلبمان را سرشار از مهربانی کند.
ای عزیز زهرا، تو عزیز دل تک تک مایی، کاش زود بیایی قبل از اینکه دیده از این جهان ببندیم چشممان به جمال زیبایت روشن شود و لذت با تو بودن و در زمان حضورت زیستن را تجربه کنیم.
مهدی جان، ای محبوب روزهای بهاری دنیا، ای انیس چشم های اشک الود و دل های غم زده، اگر تو بیایی قلب های مجروح هزاران هزار انسان از درد التیام می یابد.
ای پدر صلح و مهربانی، می دانی دل هزاران زن و کودک داغدیده فریادرسی می خواهد که از پس کوهها و آسمانها به زمین اید و همه آلام و دردهایشان را التیامی از جنس ظهور و حضور وجودت نازنینت بخشد.
دلم بدجور هوایت کرده ای نازنین دردانه زهرا ( س) دست های انتظارم به آسمان است و سینه خسته از فراغت و چشمان حسرت بارم قامت با صلابتت را به نظاره نشسته است.
چشم به راهیم آقا جان کی میایی؟ هر جمعه انتظار فردایی می کشیم که به اذن الهی بیایی و کویر تفتیده وجودمان را با عطر ظهورت سیراب و پر طراوت کنی.
سالها است وعده داده اند که تو جمعه می ایی، اقا جان تو کدام جمعه خورشید نازنین وجودت طلوع می کند و در میان کدام ادینه چشممان به وجود نازنینت روشن می شود؟
سالها است که در انتظاریم و لحظه ها و همه جمعه ها را می شماریم تا به آدینه موعود برسیم زیرا می دانیم که اگر تو بیایی همه ظلم ها و ستمگری ها به پایان می رسد.
تو آخر یک روز می آیی زیرا که وعده حقی بر بندگانش و اب حیاتی بر تشنگانش، اما بدان که ما در انتظاریم و این انتظار ما را می کشد آقا جان، ای انتقامجو از دشمنان خدا دیگر بیا تا این غم دوری و درد فراغ و هجران پایان پذیرد.
کاش آنچنان که در هر انتخابات در هر ستاد پر از طرفداران پر شور و مشتاق می شود، ستاد ظهور تو هم پر از مشتاقان می شد تا شاید دلت بی قرار دیدار ما می شد و می امدی...
نیمه شعبان میلاد مولودی است که بیش از هزار سال است جهان در فراغش پریشان است و دوستدارانش ان امام در انتظار دیدارش می سوزند بر همگان مبارک.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين نيمه شعبان تولد امام زمان عج انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • کیانی دومین طلا را کسب کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور