Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی والی زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح استعدادیابی تنیس در شهرستان کاشان اظهار داشت: این طرح از یکم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم همان ماه ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این طرح همه روزه از ساعت ۱۷ در مجموعه تنیس پارک آیت الله مدنی حضور به هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از برگزاری مسابقات تنیس پدر و پسر در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: این مسابقات از یکم لغایت پنجم اردیبهشت در مجموعه تنیس پارک آیت الله مدنی برگزار و مراسم اختتامیه نیز دهم اردیبهشت ساعت ۱۹ همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان برگزار می‌شود به نحوی که پسران شرکت کننده باید متولد ۱۱ دی ماه ۸۵ به بالا باشند و مسابقات نیز به صورت دو ست از سه ست برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه هر ست در این مسابقات ۲۵ امتیازی خواهد بود، ابراز داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تا روز یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت ۱۹ فرصت دارند و قرعه کشی نیز همان روز ساعت ۲۰ انجام می‌شود و مسابقات رسماً از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی از برگزاری نخستین مرحله مسابقات تنیس بانوان در کاشان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان باید به صورت انفرادی شرکت کرده و متولدین ۱۱ دیماه ۸۵ به بالا باشند و این دوره از مسابقات نیز همانند مسابقات تنیس پدر و پسر به صورت دو ست از سه ست و ۲۵ امتیازی برگزار می‌شود.

والی زاده ضمن اشاره به جزئیات مسابقات تنیس بانوان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تا روز یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت ۱۹ فرصت دارند و قرعه کشی نیز همان روز ساعت ۲۰ در محل برگزاری مسابقات انجام و بازی‌ها رسماً از دوم اردیبهشت آغاز و اختتامیه مسابقات نیز دهم اردیبهشت ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

  اجرای طرح استعدادیابی تنیس در شهرستان کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اولین دوره مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی، از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند