Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم خود علیه تیم‌ها و بازیکنان خاطی را اعلام کرده که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

طرفداری - کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم انضباطی خود را اعلام کرده است که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

به نقل از ایسنا این جرایم به شرح زیر است:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکو اوکتاویو (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی)

اوکتاویو به دلیل آنچه AFC "بهم ریختن بازی در دیدار ایران و ژاپن" در مرحله نیمه نهانی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا یاد کرده است، محکوم به پرداخت ۱۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. او یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

2. ذوب آهن

ذوب آهن به دلیل رفتار نامناسب هواداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پرداخت ۵۰۰۰ هزار دلار جریمه و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. این تیم یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

3. سایپا

این تیم به دلیل عدم برگزاری مناسب بازی، عدم کنترل هواداران و رعایت نشدن استانداردها محکوم به پرداخت ۸۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان ۳۰ روز از صدور این رأی می‌تواند به این جرایم اعتراض کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است