Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در پیامی این روز تبریک گفت:

در متن این پیام آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از اولین روزهای تأسیس خود به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به اندیشه والای امام خمینی (ره) و آرمان بلند انقلاب اسلامی اثبات نمود و امروز نیز همدل و همراه با مردم ایران در سایه رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر چهل ساله این نهاد مقدس با بصیرت عمارگونه و تلاش‌های مجاهدانه خود، نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان نظام را نقش بر آب کرده‌اند و با توکل بر خداوند متعال، تاسی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تکیه بر شجاعت و شهامت مثال‌زدنی خویش، ترامپ ابله و حامیان صهیونیستی او را به باتلاق عجز و زبونی کشانده‌اند.

در آغاز دهه پنجم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسداری جانانه از انقلاب، صیانت مثمر ثمر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت در راه حفظ امنیت کشور و همچنین اقتدار، اثرگذاری و نقش تعیین‌کننده این نهاد انقلابی در عرصه‌های بین‌الملل و معادلات منطقه، سبب عصبانیت سران شیطان‌صفت و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران را به استیصال و درماندگی کشانده است و آنان را وادار به اقدامی سخیف و رذیلانه کرد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست «سازمان‌های تروریستی» قرار دهند؛ اقدامی شرم‌آور و نابخردانه که موجب ایجاد موج بزرگی از همدلی و همبستگی بین ملت ایران شد و واکنش قاطع و دشمن‌کوب قاطبه مردم شریف ایران را در پی‌داشت.

ایرانیان خشمگین از این اقدام سخیفانه دولت آمریکا با حضور پرشور و شعور خود در تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی، یک‌بار دیگر فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند تا دشمنان اسلام بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جز لاینفک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این ملت، پاسداران انقلاب را برخاسته از متن خود دانسته و اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی را در مقابلۀ مقتدرانه با توطئه گروهک‌های معاند اول انقلاب، رشادت‌های هشت‌سال دفاع مقدس، مجاهدت در دوران سازندگی، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و همدلی، همراهی و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان حوادث غیر مترقبه اخیر را ارج می‌نهد و هر نوع اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سوی هر شخص یا دولتی، اقدام علیه مردم ایران دانسته و شدیداً محکوم می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک ولادت یگانه‌منجی بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران و بسیجیانی که گوش به فرمان ولی امر مسلمین پیشاپیش ملت آزاده ایران در جبهۀ مقاومت برابر استکبار جهانی تا پای جان ایستاده‌اند، تهنیت گفته و یک‌بار دیگر اقدام خبیثانه و ضد حقوق بشری قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی محکوم می‌کند.

کد خبر 4596253

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد