Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی نمکی با بیان این مهم که دولت حمایت لازم را از تولیدکنندگان به منظور تحقق شعار سال در نظر دارد، گفت: صدور مجوز در زمینه تولیدات دارویی در کوتاه ترین زمان از جمله این حمایت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید نمکی» در حاشیه بازدید از سایت جدید شرکت دارویی که امروز (2 اردیبهشت) در شهرک صنعتی بهارستان کرج با همراهی استاندار البرز برگزار شد، گفت: شرکت دارویی بهارستان کرج از جمله شرکت ها موفق در سطح کشور در زمینه تولید دارو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت حمایت دولت از تولیدکنندگان افزود: رویکرد دولت در زمینه حمایت از تولیدکنندگان که با روحیه عشق و علاقه در این خصوص همت می گمارند برگرفته از حمایت در جهت رشد و پیشرفت تولید است.

 

نمکی ادامه داد: برهمین اساس با تدابیر اتخاذ شده، دولت حمایت لازم را از تولیدکنندگان در زمینه تولید دارو دارد که صدور مجوز در زمینه تولیدات دارویی در کوتاه ترین زمان از جمله این حمایت ها است.

 

وی با در نظر گرفتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق تولید، عنوان کرد: افتتاح و پیشرفت شرکت های تولیدی حوزه دارو برمبنای شعار سال با رویکرد صادرات نمونه تحقق عملی شعار سال است.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش خبرگزاری شبستان روز ارتش اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب نیمه شعبان ارتش مسجد مقدس جمکران روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سیل لرستان تولیدات دارویی دکتر سعید نمکی شعار سال ۹۷ تحقق شعار سال وزیر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد

دریافت 10 MB کد خبر 6087228

دیگر خبرها

  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد