Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:20:53 GMT

آخرین اخبار از بررسی طرح حمایت از سپاه پاسداران در مجلس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۱۶۵

آخرین اخبار از بررسی طرح حمایت از سپاه پاسداران در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس آخرین اخبار از روند بررسی طرح حمایت از سپاه پاسداران در مجلس را تشریح کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد امیرآبادی‌ عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح دوفوریتی "حمایت از سپاه پاسداران" در مجلس، گفت: این طرح دوفوریتی در هفته گذشته، با تغییراتی به تصویب اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیات طرح مجلس برای حمایت از سپاه در برابر اقدامات آمریکا تصویب شداختصاصی| متن کامل طرح مجلس برای حمایت از سپاه پاسدارانتصویب طرح حمایت از سپاه در کمیسیون امنیت ملی مجلسطرح حمایت از سپاه پاسداران نهایی شد+ متن کامل

وی در تشریح دلایل تهیه طرح دوفوریتی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران، اظهار داشت: پس از اینکه آمریکا، نام نیروی مردمی و فداکار سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد، جمعی از نمایندگان مجلس با تدوین طرحی دوفوریتی، خواستار مقابله با این اقدام خصمانه آمریکا و دیگر اقدامات این رژیم در منطقه شدند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوفوریت طرح مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران در جلسه روز دوشنبه(26 فروردین) کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شده، بنابراین، این طرح در جلسه علنی فردا(دوم اردیبهشت) و همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران در مجلس مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کلیات طرح دوفوریتی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران در جلسه علنی روز سه‌شنبه(27  فروردین) پارلمان و از مجموع 207 نماینده حاضر، با  204 رأی موافق و 2 رأی مخالف تصویب شده است.

متن کامل طرح مجلس برای حمایت از سپاه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احمد امیرآبادی فراهانی مجلس دهم نمایندگان مجلس اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی مجلس دهم نمایندگان مجلس اخبار نظامی سپاه پاسداران احمد امیرآبادی فراهانی مجلس دهم نمایندگان مجلس اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال