Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین حراج بزرگ فروش آثار هنرمندان معاصر در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نمایشگاه و حراجی آثار هنرمندان معاصر، چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در سالن کارون هتل پارسیان اوین برپا خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، نمایشگاه آثار هنرمندان چهارم و پنجم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در ششم اردیبهشت ماه آثار به فروش گذاشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حراجی که با همت انجمن هنر‌های تجسمی استان تهران و جمعیت هلال احمر برپا می‌شود، ۶ تابلوی نقاشی، مجسمه، عکس، با حضور جامعه هنری و ورزشی کشور به فروش می‌رسند.

از دیگر اتفاقات این رویداد فرهنگی هنری، کمک به سیل‌زدگان کشورمان است به طوریکه قرار است بخشی از عواید این حراجی به مردم سیب‌دیده کشور اختصاص پیدا کند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند چهار و پنج اردیبهشت ماه ازساعت ۱۰ تا ۲۱ به سالن کارون هتل اوین پارسیان مراجعه کنند و برای شرکت در این حراجی روز شش اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در هتل اوین پارسیان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه هنرهای تجسمی حراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳

امتداد - ضمن اعلام نتیجه اولین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 11 اردیبهشت ماه 1403)، به اطلاع می رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جزئیات این گزارش به شرح زیر است:


بانک مرکزی پیشنهادات دریافت‌شده از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال و این وزارتخانه نسبت به تعیین سفارش‌های برنده اقدام می‌کند. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌ زیرساخت معاملات و برگزاری حراج، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی فروش‌رفته ندارد و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تامین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • 15 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول