Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@22:15:08 GMT

مصرف اینترنت گوشی خود را کنترل کنید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۴۲۸

مصرف اینترنت گوشی خود را کنترل کنید

به گزارش ایسنا، اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که همواره به میزان مصرف و حجم اینترنتی که برای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف در گوشی هوشمند خود توجه می‌کنید و می‌خواهید دیگر مبالغ هنگفت و بالایی را صرف بسته‌های اینترنتی نکنید، لازم است بدانید که می‌توانید با اعمال محدودیت در مصرف حجم اینترنت همراه (دیتا) در تنظیمات گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشن‌های موردنظر خود، تا حد زیادی از مصرف بی رویه و خارج از کنترل اینترنت همراه که هزینه‌های گزاف و بالایی را همواره در پی دارد، جلوگیری به عمل بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته لازم به ذکر است برخی از اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام همواره از حجم زیاد و قابل توجهی از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین جای تعجب نیست که بعد از باز کردن اپلیکیشن‌های این چنینی حجم زیادی از بسته اینترنتی شما تمام شود.

به منظور جلوگیری از اتمام بسته اینترنتی ، کاربران گوشی‌های هوشمندی که از اینترنت همراه (موبایل دیتا) استفاده می‌کنند، تنها کافیست وارد تنظیمات (Settings ) گوشی هوشمند خود شده و در قسمت حساب کاربری (Account) و سپس بر روی مصرف میزان اینترنت دیتا (Data Usage) کلیک کرده و میزان مصرف اینترنت و شبکه از طریق گوشی هوشمند خود را ردیابی و مشاهده کنند.

در این قسمت آنها قادر خواهند بود محدودیت‌های جدیدی را برای میزان مصرف اینترنت در گوشی خود اعمال کنند که پس از آن می‌تواند در کاهش هزینه‌های آنها تأثیرگذار باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد