Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی آذربایجان غربی گفت: مسابقات پاورلیفتینگ، ددلیفیت و پرس سینه قهرمانی غرب کشور /جام شهدای ورزشکار/ با معرفی تیم های برتر در نقده به کار خود پایان داد.

هادی نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با عنوان «جام شهدای ورزشکار» با حضور 180 ورزشکار از 10 استان شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، خوزستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه در چهار رده سنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در 12 وزن مختلف به مدت 2 روز در سالن جانبازان شهرستان نقده به مصاف هم رفتند، بیان کرد: در رشته پرس سینه بخش نوجوانان تیم های مهاباد، نقده و پیرانشهر، بخش جوانان مهاباد، ارومیه و نقده و بخش بزرگسالان مهاباد، ارومیه و پیرانشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در رشته ددلیفت بخش نوجوانان تیم های نقده، ارومیه و کردستان، بخش جوانان ارومیه، کردستان و پیرانشهر و در بخش بزرگسالان خوی، نقده و ارومیه به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.
دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی آذربایجان غربی گفت: در رشته پاورلیفتینگ بخش نوجوانان تیم های نقده، مهاباد و ارومیه، بخش جوانان کردستان، آذربایجان شرقی و نقده و در بخش بزرگسالان مهاباد، آذربایجان شرقی و کردستان به ترتیب جایگاه اول تا سوم را نصیب خود کردند.
به گزارش ایرنا شهریور سال گذشته نیز دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد.
هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی در ارزیابی سال 1396 فدراسیون مربوطه با کسب 790 امتیاز پس از استان های تهران و اصفهان به عنوان هیات سوم برتر کشور انتخاب و معرفی شد.
این هیات در سال 1393 در رتبه شانزدهم کشور قرار داشت ولی طی سال های 1384 و 1395 با صعود چشمگیری به ترتیب در رتبه های ششم و چهارم کشور قرار گرفت.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قهرماني غرب كشور نقده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم