Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:30:00 GMT

استان البرز در جذب تسهیلات رونق تولید مقام اول را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۷۰۳

استان البرز در جذب تسهیلات رونق تولید مقام اول را کسب کرد

استاندار البرز گفت: در سال گذشته البرز در جذب تسهیلات رونق تولید مقام اول را کسب کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی  در مراسم افتتاح خطوط جدید تولید یک واحد داروسازی در شهرک صنعتی بهارستان که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد،اظهار داشت: استان البرز استان پرجمعیتی به نسبت مساحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه اقشار مختلف علی رغم تنوع قومیت‌های مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند، افزود: 150 برند ملی در استان البرز فعالیت می کنند، در حوزه دارو سال گذشته 202 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان انجام شد.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز استانی با ظرفیت بالا برای تولید دارویی است، بیان کرد: مشکلی برای یک شرکت دارویی در استان البرز ایجاد شده که این واحد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گیلان| رویکرد جدید سازمان اوقاف روی آوردن به فعالیت‌های اقتصادی جهت رونق تولید است108 هزار میلیارد تومان در طرح‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شودهمه ظرفیت‌های سه قوه باید در اختیار تولید قرار بگیرد‌

شهبازی  با بیان اینکه این واحد صنعتی از 90 درصد پرسنل جوان زیر 40 سال برای کار و تولید دارو  بهره گیری می‌کند،گفت: البرز در حوزه صنایع غذایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، یکی از استانهای  مولد کشور استان البرز است که سرمایه اجتماعی و اقتصادی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته البرز در جذب تسهیلات رونق تولید مقام اول را کسب کرد، عنوان کرد: در حوزه صنایع خدمات کشاورزی و دامداری اگر کسی برای سرمایه‌گذاری ورود کند همه جانبه مورد حمایت قرار می‌گیرد،همه مسئولان استان البرز از ایجاد اشتغال و کارآفرینی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

R41451/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه