Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها در 7 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها 6 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودی شده اند.

طرفداری - به عقیده اوون هارگریوز همکاری سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و لورن کوشیلنی در خط دفاعی تفاوتی تعیین کننده در آرسنال ایجاد کرده است، به طوری که در نیم فصل دوم شانس این تیم برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Mirror، شاگردان اونای امری در نتیجه برتری یک گله مقابل ناپولی در پنجشنبه شب در ناپل، جمعا با نتیجه 3 بر صفر به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند. آرسنال که در 7 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها 6 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودی شده است، در مقابل ناپولی با دفاعی جانانه مانع از خطرسازی میزبان روی دروازه اش شد. این تیم که در حال حاضر رتبه پنجم لیگ برتر را در اختیار دارد، پیش از شکست دور از انتظار 1-0 مقابل اورتون، رقابتی نزدیک با تاتنهام بر سر رتبه سوم داشت. هارگریوز در گفت و گویی بیان کرد: 

زمانی که کوشیلنی و سوکراتیس کنار هم بازی می کنند آرسنالی متفاوت می بینیم. به نظر من در عین حال که دو مهاجم روی دروازه حریف خطرناک ظاهر می شدند، خط هافبک با حضور توریرا و ژاکا تعادل فوق العاده ای داشت. باید سرمربی را تحسین کرد، او کسی است که وظیفه آماده سازی تیم را دارد. دلیل باز نشدن دروازه آرسنال حتی در خارج از خانه اوست. آن ها زمان مناسبی را برای اوج گیری انتخاب کردند.

 حتی اگر توپچی ها در رقابت با چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام بر سر کسب مقام سوم تا چهارم شکست بخورند، با قهرمانی در لیگ اروپا می توانند از این مسیر به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. آبی های لندن قادر هستند هم در اروپا و هم در لیگ برتر سد محکمی در مقابل آن ها باشند. شاگردان مائوریتزیو ساری یکی از سه تیمی هستند که امکان دارد در اروپا مقابل آرسنال قرار گیرند. والنسیا و آینتراخت فرانکفورت دیگر تیم های حاضر در این مرحله از رقابت ها هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم