Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:10:52 GMT

سوانح رانندگی در سبزوار هشت مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۱۵۵

سوانح رانندگی در سبزوار هشت مجروح بر جای گذاشت

مسلم فائق نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی 206 در جاده روستایی شامکان به سبزوار منجر به مصدومیت شش سرنشین آن شد که مصدومان پس از رسیدگیهای اولیه به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
وی اضافه کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی ام. وی. ام در کیلومتر 50 جاده سبزوار به شاهرود هم دو مجروح بر جای گذاشت که مجروحان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اتوبوس بیمارستان شهری و روستایی شهید بهشتی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار