Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@02:55:11 GMT

بی‌تاب‌تر از بی‌تاب

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۳۷۲

در اين هجوم بی امان بيدادها، همگان در انتظار ناجی غریب، غرق در گرداب گناه، با چشمانی سرشار از وحشت و زبانی غرق التماس، در آرزوی نجات، در جستجوی ساحل ظهور چشم به رحمت الهی دوخته‌اند... به گزارش بلاغ، وقتی كه از غصه‌ها و فاصله‌ها خسته شدی، وقتی كه وجودت نعره زنان، او را از تو بهانه می‌گيرد، وقتی كه در هجوم پائيز، در شبی طولانی‌تر از شب يلدا، با دلی خالی از اميد و نگاهی پر عطش، در پس گريه‌هایی دروغ بی معنی و خنده‌هایی غريب و پژمرده و با ذهنی دستخوش زير و بم خاطره‌ها بغضت در ميان پنجه‌های غربت تركيد، وقتی كه دلت چون نهالی سست لرزيد، وقتی كه خار غم سينه‌ات را دريد، آن گاه است كه قطرات اشک پا را فراتر از زادگاه‌شان نهاده و بر گونه‌هايت می‌غلطند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

قطره‌هایی خالی از آرزو كه قدم قدم و آرام آرام، گام بر تن خشكيده لب‌هايت می‌گذارند و در زير چانه‌ات مخفی می‌شوند؛ قطره‌هایی كه به‌دنبال هويت‌شان می‌گردند، قطره‌هایی كه از رنجی غربت آلود می‌گريزند و می‌دانند كه نوازش نيست و درخت اميدشان كهن است و بی‌بنياد...

می‌دانم، می‌دانم كه سر انجام ناجی روزگاران می‌آيد و من با چشمانی اشک آلود حضورش را جشن مي‌گيرم.
بيا سپيده خوشبختی، بيا كه دوری از تو تاريكی است و مرا با تاريكی الفتی نيست. بيا كه شاپرک افسرده دلم در آتش جانگداز انتظارت سوخت و مهتاب شب‌هايم خود را به ظلمت تنهايی‌ها تسليم كرده است، بيا بيا ای آفتاب مهربانی، بیا گل نرگس، بیا آخرین سلاله پاک زهرا(س)...

بيا كه ديگر صبر برايم واژه‌ای‌ست گنگ و بی‌معنا، بيا كه تمام راه‌ها مسدود است و راه انتظار، بسی طولانی است. بيا ای اختر شب‌های هجرم، بيا كه اينک پايم را فراتر از مرز تمنا نهاده‌ام و بالاتر از هر شكستنی، شكسته‌ام. بيا كه ديگر اين زورق بشكسته را توانی نيست و اين تن خسته را جاني...

بيا كه گوش‌هايم تشنه زمزمه شيرينت و چشمانم مشتاق سیمای نورانی چون ماهت، لحظه می‌شمارند.
 
بيا تو را به حرمت دل، تو را به ناله پرنده‌ها، تو را به سكوت غمناک اما پاک قناری‌ها، تو را به اشک گلبرگ‌ها و تو را به گستاخی دل بی‌تاب‌تر از بی‌تاب من قسم كه بيا...

و در اين هجوم بی امان بيدادها، همگان در انتظار ناجی غریب،  غرق در گرداب گناه، با چشمانی سرشار از وحشت و زبانی غرق  التماس، در آرزوی نجات، در جستجوی ساحل ظهور چشم به رحمت الهی دوخته‌اند...

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد