Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:41:02 GMT

جشن باشکوه نیمه شعبان در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۵۶۷

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش  در حاشیه مراسم جشن باشکوه نیمه شعبان به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در روز‌های نخست ماه بزرگ شعبان در روز‌ها و شب‌های اخیر ویژه برنامه‌های متنوعی برای خانواده‌ها و پرسنل و سربازان مستقر در این مرکز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدجواد رحمانی اظهار داشت: امروز با حضور مهمانان برجسته کشوری و استانی نیز شاهد اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی در کوی سازمانی امام حسن مجتبی تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش بودیم.

سرهنگ عسکری جانشین فرماندهی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش نیز از حضور مهمانان و اجرای باشکوه برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان قدردانی کرد.

امام جمعه خاش نیز گفت: این شهرستان از شب و روز گذشته غرق در شور و سرور برگزاری جشن‌های بزرگ و پرشور نیمه شعبان است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: ستاد‌های مردمی بزرگداشت نیمه شعبان از اوایل این ماه تشکیل شده و از شبانه روز گذشته تاکنون ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و هنری در جای جای این شهرستان برگزار شده است.

امام جمعه خاش افزود: در شب نیمه شعبان خاش با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی آسمان این شهر نورافشانی شد.

انتهای پیام/گ

جشن نیمه شعبان در خاش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2