Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:04:37 GMT

نخستین پیروزی هدایی در مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۷۸۸

نخستین پیروزی هدایی در مسابقات جهانی

خبرگزاری میزان- امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان، نماینده لتونی را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان از امروز (یکشنبه) به میزبانی شهر بوداپست در کشور مجارستان آغاز شده که امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف آرتورز رینهولدز از لتونی رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایی در گیم اول ۱۱ بر ۶ شکست خورد، اما در ادامه ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۷ به برتری رسید تا نخستین پیروزی‌اش را کسب کند.

او فردا (دوشنبه) در دومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف ساموئل واکر از انگلیس خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز پینگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد