Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،مهران تقوی مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از ساخت تالار مرکزی شیراز اظهار کرد: ٤٥ طرح فرهنگی در کشور داریم که ٢٠ مورد را تالار‌های مرکزی استان‌ها تشکیل می‌دهد که از این تعداد تنها ٣ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: رویکرد دولت در واگذاری‌ها از پیمانکاری به سمت مشارکت عمومی تغییر یافته و همین موضوع سبب حذف بودجه از بودجه‌های عمومی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از تالار مرکزی شیراز گفت : با شهردای برای ساخت این تالار به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به سیلوی قدیمی غله شیراز در کنار این تالار افزود: این سیلوی غله باید به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی تاریخی حفظ شود.

تقوی گفت: با وجود این که شیراز از لحاظ جاذبه‌های فرهنگی و هنری در اولویت قرار دارد، از لحاظ جذب بودجه‌ها پیشرفت چندانی نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعلام آمادگی و ورود شهرداری شیراز به پروژه تالار مرکزی، هر چه زودتر این تالار به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/ت

 مشارکت شهرداری شیراز برای ساخ تالار مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران