Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:19:11 GMT

باشگاه استقلال جدایی رحمتی و صیادمنش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۰۰

باشگاه استقلال جدایی سیدمهدی رحمتی و اللهیار صیادمنش از این تیم و احتمال کنار رفتن وینفرد شفر از سرمربیگری آبی‌ها را تکذیب کرد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایت باشگاه استقلال، این باشگاه با انتشار اطلاعیه ای نسبت به برخی حواشی پیرامون شایعات نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد:
«با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و شانس بالای استقلال برای موفقیت در لیگ برتر و همچنین با توجه به دیدار حساس با الهلال عربستان و شرایط خوب آبی‌ها، شایعات زیادی پیرامون جدایی و خرید برخی بازیکنان از جمله مهدی رحمتی و اللهیار صیادمنش و یا تغییراتی در کادر فنی شنیده می‌شود، باشگاه استقلال تمامی این شایعات را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه استقلال اعلام می‌دارد که تا پیش از پایان فصل، باشگاه با هیچ فرد یا باشگاهی برای خرید یا فروش بازیکن مذاکره نکرده است و تمامی این صحبت‌های شایعاتی کذب است که صحت ندارد.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال سیدمهدی رحمتی اللهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید چراغ حیاطی

برای تامین نور و روشنایی فضاهای باز و بیرونی مانند حیاط، پارک و... از انواع چراغ حیاطی استفاده می‌شود. چراغ‌های حیاطی در مدل‌های متنوع و با ویژگی‌های ساختاری مختلف تولید می‌شوند. به همین علت همه کسانی که قصد خرید چراغ حیاطی دارند؛ می‌توانند مطابق با جزئیات مورد نظر خود چراغ‌های مناسبی انتخاب کنند. برای خرید چراغ حیاطی باید شرایط محیط را در نظر بگیرید. در غیر این صورت چراغ‌های حیاطی انتخاب شده؛ کاربرد مناسبی نخواهند داشت.

نکات کلی خرید چراغ حیاطی

چراغ حیاطی نوعی چراغ مخصوص است که برای تامین نور و روشنایی محیط‌هایی مانند حیاط کاربرد دارد. البته زمینه استفاده از چراغ حیاطی فقط حیاط خانه یا ویلا نیست، بلکه پارک‌ها و سایر محیط‌های بیرونی هم فضای مناسب برای نصب چراغ حیاطی محسوب می‌شوند. انواع چراغ حیاطی با سایر چراغ‌های تولید شده تفاوت‌های بسیار زیادی دارند. چراغ‌های حیاطی باید به نحوی ساخته شوند که در برابر عوامل محیطی، مقاوم باشند. از طرفی طراحی ظاهری، توان و سایر مشخصات چراغ‌های حیاطی هم نسبت به سایر چراغ‌ها متفاوت هستند. به همین علت برای انتخاب و خرید چراغ حیاطی باید به چند نکته مهم توجه کنید. از جمله مهم‌ترین نکات در خرید چراغ حیاطی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1_ مشخص کردن متراژ محیط و نوع ساختمان

هر یک از انواع چراغ‌های حیاطی در توان‌های متنوع تولید می‌شوند. برای انتخاب چراغ حیاطی با توان مناسب و همچنین تعیین تعداد چراغ‌های مورد نیاز؛ ابتدا باید متراژ محیط را مشخص کنید. به طور کلی برای نورپردازی محیط‌های بزرگ‌تر به تعداد چراغ بیشتر با توان بالاتر نیاز دارید.

این چراغ‌ها می‌توانند دارای سرپیچ داخلی یا ال ای دی باشند. در مدل‌های دارای ال ای دی، میزان روشنایی چراغ ثابت است. اما در مدل‌های دارای سرپیچ می‌توانید لامپ را عوض کنید و با توجه به میزان نور مورد نیاز، لامپ را انتخاب کنید. چراغ حیاطی دیواری یکی از مدل‌های چراغ حیاطی است که در هر دو مدل موجود است. اما مدل‌های دیگر مانند ایستاده و چمنی، عمدتاً به صورت دارای سرپیچ تولید می‌شوند.

2_ انتخاب نوع مناسب چراغ حیاطی

در حال حاضر انواع مختلفی از چراغ حیاطی با در نظر گرفتن روش نصب متفاوت تولید می‌شوند. انواع چراغ حیاطی بر اساس روش نصب شامل موارد زیر هستند:

دیواری سرستونی پایه بلند چمنی آویز

برای مثال از چراغ حیاطی آویز برای تامین روشنایی بالکن و تراس استفاده می‌شود. انواع چراغ چمنی هم برای نصب در کناره‌های باغچه و داخل چمن کاربرد دارند. انواع چراغ حیاطی سردری و سرستونی هم برای نصب در بالای دیوار و ستون‌ها و نورپردازی ورودی‌ها انتخاب می‌شوند.

3_ هماهنگی سبک محیط و ساختمان با چراغ حیاطی

برای انتخاب چراغ حیاطی باید به تناسب نوع محیط و ساختمان قرار گرفته در آن با سبک طراحی چراغ حیاطی توجه کنید. برای تامین روشنایی محیط‌های کلاسیک بهتر است از چراغ حیاطی کلاسیک و برای محیط‌های مدرن از انواع چراغ مدرن استفاده کنید.

4_ فرم ظاهری و رنگ بندی چراغ حیاطی

استفاده از چراغ‌های حیاطی نه تنها به تامین روشنایی محیط کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش زیبایی محیط نیز می‌شود. به همین علت هنگام خرید چراغ خیاطی بهتر است به زیبایی ظاهر چراغ هم توجه کنید. در حال حاضر انواع چراغ حیاطی در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. هر یک از رنگ‌های چراغ حیاطی هم برای یک سبک خاص از دکوراسیون‌های مختلف مناسب هستند‌. برای مثال چراغ‌های حیاطی با رنگ بدنه برنزی و مسی برای محیط‌هایی با سبک سنتی، سلطنتی و کلاسیک کاربرد دارند. چراغ‌های سفید و مشکی هم گزینه مناسبی برای محیط‌هایی با طراحی مدرن محسوب می‌شوند.

5_ جنس بدنه و جنس حباب

با توجه به اینکه چراغ‌های حیاطی در فضای باز و محیط بیرونی نصب می‌شوند؛ در معرض عواملی مانند باران، تغییر دما، تابش مستقیم آفتاب و... قرار می‌گیرند. بنابراین جنس بدنه و حباب چراغ‌های حیاطی باید مقاوم و با کیفیت باشند. معمولا برای ساخت بدنه مقاوم چراغ‌های حیاطی از آلومینیوم، آلومینیوم دایکاست، آلیاژهای فلز و پلاستیک و... استفاده می‌شود. بهترین حباب‌های چراغ حیاطی هم از جنس پلی کربنات هستند.

6_ شرکت تولید کننده

تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فعال در صنعت نور و روشنایی؛ انواع مختلفی از چراغ حیاطی را تولید می‌کنند. البته محصولات برخی از شرکت‌ها نسبت به سایر برندها از کیفیت و تنوع بالاتری برخوردار هستند‌. بنابراین با در نظر گرفتن برند تولید کننده چراغ حیاطی می‌توانید محصولات بهتری را انتخاب کنید.

7_ گارانتی و خدمات پس از فروش

انواع چراغ حیاطی هم مانند سایر محصولات؛ ممکن است دچار مشکلات فنی شوند. احتمال ایجاد مشکلات فنی هم از همان لحظه اول نصب تا مدت زمانی نامشخص وجود دارد. با خرید چراغ حیاطی گارانتی دار؛ خیال شما از بابت تعویض محصولات معیوب و دارای مشکل فنی تا مدت زمانی مشخص آسوده خواهد بود.

8_ قیمت چراغ حیاطی

همه کسانی که قصد خرید چراغ حیاطی دارند؛ به قیمت مدل‌های مختلف این محصول هم توجه می‌کنند. بهتر است برای خرید چراغ حیاطی؛ محدوده قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید. با انجام این کار؛ انتخاب و خرید چراغ حیاطی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

سایر نکات خرید چراغ حیاطی

چراغ حیاطی اصلی‌ترین تجهیز تامین کننده نور و روشنایی محیط‌های بیرونی است. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری برای خرید چراغ حیاطی داشته باشید؛ علاوه بر نکاتی که نام بردیم، بهتر است به نکات زیر هم توجه کنید:

تعداد شعله یا شاخه: برای تامین روشنایی محیط‌های بزرگ از چراغ‌های ایستاده چند شعله استفاده کنید. نوع لامپ: برخی از چراغ‌های حیاطی دارای لامپ سرپیچ دار و برخی هم لامپ داخلی هستند. نوع نورپردازی: برای انتخاب چراغ حیاطی مناسب باید به نوع و سبک نورپردازی محیط توجه کنید.

با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید مناسب‌ترین چراغ‌های حیاطی را انتخاب کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغزندگی تمامی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • خرید پرسپولیس توسط بانک ملی تکذیب شد!
  • توقف وسترلو در حضور صیادمنش
  • به این زولبیا و بامیه لب نزنید!
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • مدیریت خرید عید در طول سال
  • آیا آرسنال در رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن از چلسی پیشی گرفته است؟
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • مقایسه قابل توجه قدرت خرید دستمزد کارگران با قیمت سکه
  • جنگ جواد نکونام و رضا عنایتی تمامی ندارد؛ کنایه به سرمربی استقلال با اسم رمز اوسمار!