Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی این مسابقات تیم کشورمان شانس کسب ۶ مدال داشت که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان یک طلا، یک نقره و سه برنز بود. در وزن وزن ۸۴+ کیلوگرم و در دیدار فینال سجاد گنج زاده با برتری ۲ بر صفر برابر «یامااغلو» از ترکیه تنها طلای ایران را در این مسابقات کسب کرد.

وی «آنتوخی» از روسیه، «طاها تارک» از مصر، «دانیل لاردی» از هلند و صالح اباذری دیگر نماینده کشورمان در این وزن شکست داده و به فینال راه پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اباذری هم در دیدار رده بندی ۲ بر صفر «طاها تارک» از مصر را شکست داد و برنز گرفت.

علی اصغر آسیابری در مبارزه نهایی وزن ۷۵- کیلوگر برابر «استانیسلاو هورنا» از اکراین ۹ بر ۸ بازنده شد و به نشان نقره بسنده کرد. وی با برتری مقابل «میزوف» از روسیه، «رافائل آقایف» از آذربایجان، «گاربیوچ» از کرواسی، «بشار النجار» از اردن «لوگان داکوستا» از فرانسه راهی فینال شده بود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار در مبارزه رده بندی ۲ بر صفر «یامادا» از ژاپن را شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد. وی روز جمعه پس از برتری مقابل «فومیکا» از ژاپن، «جاما بیتس» از آلمان، «لونا بوسا» از ایتالیا و «گورانوا» از بلغارستان و شکست برابر «ترولوگا» به دیدار رده بندی راه یافته بود.

حمیده عباسعلی سرگروه تیم ملی بانوان در وزن ۶۸+ کیلوگرم در مبارزه برای کسب مدال برنز ۴ بر صفر «سایتو» از ژاپن را از پیش رو برداشت و برنز گرفت. وی روز گذشته بعد از برتری مقابل «مولولو» از بلژیک و «یوزای سوای» از ژاپن، برابر «ملتم هوکااغلو» از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت و در ای مرحله نیز با دو پیروزی برابر «مسیونگ لیم» از کره جنوبی و «آنه لائوره» از فرانسه به دیدار رده بندی رسیده بود.

ذبیح الله پورشیب هم در دیدار رده بندی وزن ۸۴- کیلوگرم به «آکتاش» از ترکیه ۶بر۲ باخت و از دست یابی به مدال بازماند. ضمن اینکه طی روزهای گذشته مهدی قراری زاده، علی فداکار، مهدیخدابخشی، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی و ابوالفضل شهرجردی با شکست برابر رقبای خود از جدول حذف شدند.

این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۶۶۱ کاراته کا از ۷۸ کشور به میزبان مراکش در رباط آغاز شده بود.

کد خبر 4596505

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته سجاد گنج زاده کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد