Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:49:01 GMT

جشن گرامیداشت نیمه شعبان در قروه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۴۹۸

جشن گرامیداشت نیمه شعبان در قروه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت قائم (عج) و روز جهانی مستضعفان جشن نیمه شعبان در سالن مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

در این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه همدان با بیان اینکه امامت یک بحث راهبردی است، اظهار داشت: مهمترین بخش دین، بخش اعتقادی آن است و در اعتقادات جایگاه امامت، جایگاه ویژه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت الاسلام سید محمود محمودی نباید دست خود را از اهل بیت عصمت و طهارت کوتاه کنیم زیرا در این صورت سبب گمراهی خود شده و در ضلالت فرو خواهیم رفت.

وی با اشاره به حدیث قدسی که در آن پروردگار متعال خطاب به انسان می‌فرماید همه چیز را برای تو آفریده‌ام و تو را برای خودم، گفت: امامت عنصری است که همچون معلم انسان را در مسیر خودسازی و رسیدن به اهداف عالی ملکوتی همراهی می‌کند.

محمودی افزود: امروز هر شخصی در جایگاه خود برخی رسالت‌ها را دارد که باید به آن عمل کند و در رأس آن رسالت‌ها، دستوراتی است که در قالب وظایف منتظران به ما رسیده است.

وی همچنین با تمثیل به هماهنگی اعضای بدن و اینکه مرکزی برای این هماهنگی به نام مغز هست، تصریح کرد: امام زمان (عج) مرکز هماهنگی عالم بشر است و براساس روایات اسلامی اگر امام در این مرکز نباشد عالمی باقی نخواهد ماند.

در ادامه این مراسم شاعران و مدیحه سرایان به قرائت شعر و مدح امام زمان پرداختند و در پایان هم از خانواده شهید مدافع حرم «منوچهر سعیدی» و همچنین برگزیدگان دوره مهدویت شهرستان تجلیل شد.

کد خبر 4596103

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه نیمه شعبان میلاد امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود