Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:22:38 GMT

پویش همزادم درخت در قلعه تل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۵۱۸

پویش همزادم درخت در قلعه تل برگزار شد

اهواز-ایرنا -مسئول انجمن حمایت از محیط زیست قلعه تل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) طرح درختکاری همزادم درخت در قلعه تل انجام شد.

سمیه علی‌دشت روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نهمین ماه پیاپی، پویش همزادم درخت در یک مناسبت ویژه که تولد امام زمان (عج) بود به انجام رسید تا این طرح درختکاری همچنان برپا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از غرس بیش از 50 اصله نهال درخت بَن و نارنج در نهمین ماه برگزاری این پویش خبر داد و تصریح کرد : تاکنون در طول برگزاری این پویش بیش از یکهزار اصله نهال غرس و بیش از 500 بذر درخت کاشته شده است.
علی دشت تاکید کرد: برای این مرحله از طرح همزادم درخت، یک مکان در نزدیکی روستای بیدستان شهر قلعه‌تل در نظر گرفته شده بود که حامیان محیط زیست نهال‌های خود را در این منطقه غرس کردند.
پویش همزادم درخت، یک طرح مردمی برای حمایت از محیط زیست است که توسط انجمن حمایت از محیط زیست قلعه تل و با همکاری اداره منابع طبیعی با‌غملک برگزار می ‌شود.
شهر تاریخی قلعه‌تل از توابع بخش مرکزی شهرستان با‌غملک و بین شهرهای ایذه و با‌غملک واقع شده است.

9434/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي باغملك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی