Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:25:25 GMT

جشن قهرمانی PSG با پیروزی بر موناکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۳۲۲

پاری سن ژرمن که پیش از دیدار امشب مقابل موناکو، قهرمانی اش در رقابت های این فصل لوشامپیونا قطعی شده بود، در این دیدار با هت تریک کیلیان امباپه به پیروزی 3-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش از آغاز این دیدار، لیل مقابل تولوز متوقف شده بود تا قهرمانی پاریسی ها در رقابت های این فصل لیگ 1 قطعی شود؛ با این وجود شاگردان توماس توخل با ارائه نمایشی خوب، به یک پیروزی پرگل رسیدند تا جشن قهرمانی شان شیرین تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در دقیقه 15 بود که روی یک حمله سریع، روی پاس دیابی، امباپه با ضربه ای دقیق، توپ را به طاق دروازه موناکو کوبید. در دقیقه 38، امباپه این بار روی همکاری با دنی آلوس، در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه موناکو فرستاد.

این نتیجه تا دقیقه 55 پایدار بود تا اینکه امباپه توانست گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند. این بار هم دنی آلوس در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عرضی او را امباپه با یک ضربه بغل پا، تبدیل به گل کرد.

گولوین در دقیقه 80 یکی از گل های خورده موناکو را جبران کرد اما این گل نتوانست جشن قهرمانی پاریسی ها را خراب کند. به این ترتیب، پی اس جی در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت های این فصل لوشامپیونا، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود

 هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا