Web Analytics Made Easy - Statcounter

غراوی گفت: بر اثر سیلاب زیرساخت‎های جاده‎ای، پل‎ها، شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی خسارت زیادی را متحمل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمد غراوی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر سیلاب در استان گلستان نزدیک به 110 هزار هکتار از محصولات کشاورزی استان به طور کامل از بین رفته است ودر صورت تداوم بارندگی‎ها این خسارت و آسیب دیدگی افزایش نیز خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست استانداری گلستان ادامه داد: همچنین بر اثر سیلاب زیرساخت‎های جاده‎ای، پل‎ها، شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی خسارت زیادی را متحمل شده است.

 

غراوی به رانش زمین در مناطق مینودشت و کلاله اشاره کرد و افزود: این رانش‎ها منجر به خسارات زیادی به محورهای مواصلاتی شده است.

 

وی تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‎های انجام شده 17 هزار و 800 واحد مسکونی بر اثر بحران به وجود آمده آسیب دیدند که از این میزان 7 هزار و 300 واحد کاملا تخریبی اعلام شده است.

 

سرپرست استانداری گلستان افزود: در حال حاضر آبگرفتگی در شهرستان گمیشان و آق‎قلا به پایان رسیده و با اهتمام نیروهای مسلج و گروه‎های مردمی و جهادی و همکاری شهرداری‎ها و هلال احمر در صدد پاسکازی خانه‎ها و معابر هستیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش جشن نیمه شعبان روز ارتش سیل خوزستان ارتش بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی