Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:55:00 GMT

بازارچه خیریه با هدف کمک به سیلزدگان در یزد دایر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۸۴۵

بازارچه خیریه با هدف کمک به سیلزدگان در یزد دایر شد

رییس این دانشکده روز دوشنبه به ایرنا گفت: در طول چند سال گذشته سه بازارچه خیریه ای با همین عنوان و با هدف تقویت و شکوفا شدن روحیه همدلی در بین دانشجویان در جهت رسیدن به یک هدف واحد و جلب مشارکت دانشجویان، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشکده دندانپزشکی در پویش های مردم نهاد و خیرخواهانه برگزار شده است.
دکتر سید حسین طباطبایی افزود: در دوره های اول و دوم، این بازارچه ها در اواسط اسفند ماه تشکیل و عواید آن به 2 مجموعه خیریه از جمله موسسه ثامن الحجج اهدا گردید و برای کودکان خانواده های بی بضاعت لباس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... برای عید نوروز خریداری شد.
به گفته وی دوره سوم در آذر سال 97 در حمایت از هموطنان زلزله زده غرب برگزار و با مبلغ 150 میلیون ریال که جمع آوری شد 2 عدد کانکس با تجهیزات کامل ساخته و به مناطق زلزله زده ارسال گردید.
طباطبایی یادآور شد: چهارمین دوره بازارچه خیره در دانشکده دندانپزشکی در حمایت از هموطنان سیل زده از امروز به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: این مشارکت اجتماعی خیرخواهانه و انسان دوستانه در سالهای آتی نیز با پیگیری و هدایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده دندانپزشکی یزد و تلاش و همت دانشجویان نوعدوست و علاقه مند و حضور فعال و موثر سایر دانشجویان و همکاران در دانشکده دندانپزشکی برپا شود.
6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانواده سیل عید نوروز کودکان یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است