Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:06:23 GMT

مه گرفتگی در محور ایلام به مهران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۰۵۳

مه گرفتگی در محور ایلام به مهران

رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: محور ایلام به مهران حدفاصل دارای مه گرفتگی است که می‌طلبد رانندگان هنگام تردد در این محور، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی خود را با خودرو‌های جلویی رعایت کرده و از چراغ‌های مه شکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه سایر محور‌های مواصلاتی استان به علت ریزش باران لغزنده و مناطق کوهستانی نیز مستعد ریزش است حتماً توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ د

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد

محمد معارف وند گفت: جاده دستجرد- آشتیان، در بین محور‌های فرعی ارتباطی استان‌های قم و مرکزی بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر دستجرد (بخش سلفچگان) و توابع آن، از ییلاقات و نقاط گردشگری استان است و از حجم ترافیک چشمگیری برخوردار می‌باشد.

 سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم عنوان کرد: محور دستجرد- آشتیان، ضمن آنکه یکی از مسیر‌های ارتباطی دو استان قم و مرکزی است، راه ارتباطی روستا‌های جریک آغاج، آمره، زیزگان و ... است.

معارف وند ادامه داد: با عنایت به پی گیری‌های صورت‌گرفته در راستای مصوبات سفر استاندار به بخش خلجستان، و موقعیت ترافیکی این محور، پروژه طی ۱۰ روز و در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های استان قم در خصوص مهم‌ترین اقدامات فنی - اجرایی طرح بهسازی این محور اظهار داشت: تنظیف سطح زیرین، تک کت امولسیونی، و اجرای ماسه آسفالت از اهم اقدامات فنی - اجرایی این اداره کل در بهسازی محور دستجرد- آشتیان بوده‌است.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های قم گفت: تمامی هزینه‌های اجرایی این طرح مهم عمران جاده‌ای از محل اعتبارات استانی و قیر تامین شده در بازدید استاندار از بخش خلجستان، تامین شده‌است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان