Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@00:23:51 GMT

جهاد کشاورزي کرمان به کمک کشاورزان خرده پا شتافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۱۶۰

جهاد کشاورزي کرمان به کمک کشاورزان خرده پا شتافت

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - جهاد کشاورزي استان کرمان با توجه به افزايش بارشهاي اخير و بمنظور کمک به کشاورزان خرده پا براي مقابله با آفات و امراض گياهي و نباتي اقدام به تقويت امکاناتي خود با خريد انواع سمپاش ها کرده است .

به گزارش دريافتي ايرنا از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان کرمان، مدير حفظ نباتات اين سازمان روز دوشنبه گفت: در راستاي توانمندسازي ناوگان سمپاشي در سال گذشته از محل منابع مالي که اين مديريت توانسته از سازمان حفظ نباتات کشور جذب کند اقدام به خريد چهار دستگاه سمپاش بوم دار،توربيني و توربولاينر زراعي ، چهار دستگاه سمپاش توربيني باغي و پنج دستگاه سمپاش فرغوني 100 و 200 ليتري به همراه 20 عدد لانس پيشرفته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر طاهري افزود: اين خريدها براي آمادگي هر چه بيشتر اين مديريت و مديريت هاي شهرستاني استان جهت مقابله با آفات و امراض گياهي مي باشد تا کمکي باشد براي کشاورزان خرده پا که توانايي خريد اقلام فوق را بر حسب نياز براي مبارزه با آفات و امراض نباتي را نداشته و ضمن اينکه از انتشار و گسترش هر چه بيشتر و هجوم آفات در مناطق مورد نظر و ساير مناطق استان جلوگيري شود .
براساس اين گزارش هر چند بارش هاي اخير موجب خوشحالي کشاورزان مناطق مختلف استان کرمان شده ولي افزايش آفات گياهي اين روزها به يکي از دغدغه هاي کشاورزان نيز تبديل شده است .
5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید