Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:51:33 GMT

بارش باران و برف زنجان را فرا مي گيرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۱۶۱

بارش باران و برف زنجان را فرا مي گيرد

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - کارشناس پيش بيني اداره کل هواشناسي استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشي طي امروز /دوشنبه/ و فردا /سه شنبه/ بارش باران اين استان را فرا مي گيرد که با توجه به کاهش دما، اين بارش ها در ارتفاعات و مناطق سردسير به صورت برف خواهد بود.

حسين سلطاني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: قبل از ظهر امروز /دوشنبه/ بارش ها در مناطق استان آغاز مي شود و در بعد از ظهر بر شدت آن افزوده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بارش ها فردا /سه شنبه/ نيز با شدت کمتري در استان ادامه خواهد داشت و اواخر وقت فردا سامانه بارشي از استان خارج مي شود.
سلطاني افزود: روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمي ابري خواهد بود.
کارشناس پيش بيني اداره کل هواشناسي استان زنجان افزود: افت دما و هواي سرد تا آخر هفته جاري بر اغلب مناطق مستعد استان به غير از طارم حاکم خواهد بود.
به گزارش ايرنا در اطلاعيه جوي اداره کل هواشناسي استان زنجان ميزان افت دمايي طي روزهاي سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاري در مناطق اين استان، از منفي يک تا منفي پنج درجه پيش بيني شده است.
3088
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد