Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:00:06 GMT

برف و سرمای بهاری مردم آذربایجان غربی را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۴۰۷

برف و سرمای بهاری مردم آذربایجان غربی را غافلگیر کرد

ارومیه - ایرنا - بارش برف بهاری و برودت هوا در دومین روز از اردیبهشت ماه، ساکنان و کشاورزان آذربایجان غربی به ویژه در ارومیه و چالدران را غافلگیر کرد.

به گزارش ایرنا رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کاهش هشت درجه ای دمای هوای استان طی روز جاری، اظهار داشت: اختلال در تردد وسایل نقلیه به خصوص در گردنه‌های مرتفع استان وجود دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی صابری بیان کرد: کاهش دمای هوا در سراسر آذربایجان غربی کماکان تا فردا /سه شنبه/ ادامه خواهد داشت.
وی افزود: چالدرانی ها دیشب دمای هوای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کردند که در فصل بهار غافلگیرکننده است.
وی گفت: دمای ارومیه در شب گذشته 2 درجه سانتیگراد بالای صفر بود و شاهیندژ و پلدشت با دمای 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان بودند.
به گزارش ایرنا بارش برف در شهر ارومیه از ساعت هشت صبح روز جاری/دوشنبه/ شروع شد و کاهش دید رانندگان و اختلال در تردد شهری را در پی داشت.
مناطق مختلف این استان با ورود سامانه بارشی از شب گذشته شاهد بارش برف و باران بوده و هواشناسی استان نسبت به سرمازدگی محصولات کشاورزی هشدار داده است.
آذربایجان غربی در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه آن حدود 340 میلی متر است؛ بارش ها در این استان از آبان ماه شروع می شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می یابد.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي استان بارش برف آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود