Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از روستای قلعه قافه بالا شهرستان مینودشت، توضیحاتی در رابطه با چگونگی جابجایی منازل این روستا ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شاملو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی‌های کارشناسی اولیه در خصوص این روستا توسط پژوهشکده سوانح طبیعی انجام شده است، اظهار کرد: از حدود 400 خانه‌ای که در این منطقه وجود دارد، نزدیک به 200 واحد به دلیل رانش زمین آسیب دیده و نیاز به جابجایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعتا مکان‌یابی نقطه جدیدی که مردم باید استقرار پیدا کنند، نیازمند انجام مطالعات ژئوتکنیک و مطالعات مختلف دیگر است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: پژوهشکده سوانح طبیعی مکان‌یابی زمین‌های مناسب را انجام خواهد داد. بعد از مطالعات مکان‌یابی، با هماهنگی مسئولان محلی جابجایی بررسی خواهد شد. محل جدید را باید در کارگروه مربوطه مورد تصویب قرار دهند تا مرحله طراحی و معرفی افراد برای اخذ تسهیلات و انجام ساخت و ساز آغاز شود.

در بازدید از روستای قلعه قافه بالا مینودشت، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور را رئیس بنیاد مسکن استان، فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن مینودشت همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم

علی بهادری جهرمی گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره موضع دولت پیرامون تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

وی افزود: موضوعی که در مجلس درباره افزایش تعطیلات در دستور کار است، لایحه دولت بوده است.

سخنگوی دولت در انتها تصریح کرد: پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم