Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@17:47:25 GMT

بالاترین مقام هند پاکستان را تهدید هسته ای کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۹۵۲

بالاترین مقام هند پاکستان را تهدید هسته ای کرد

نخست وزیر هند با بیان اینکه دیگر دهلی از تهدید هسته ای پاکستان هراسی ندارد گفت،توان هسته ای هند نیز جنبه تشریفاتی ندارد.

روزنامه تایمز او ایندیا روز دوشنبه به نقل از نارندرا مودی افزود،پاکستان هر روز با ادعای بمب هسته ای درصدد تهدید دهلی است ،آیا آنها فکر می کنند که بمب های هسته ای هند برای استفاده در جشن ها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد،دولت هند قدم های جسورانه ای در مقابل پاکستان برداشته است و این کشور را در جهان منزوی کرده است.
نخست وزیر هند هفته گذشته در سخنانی در مودی هفته گذشته نیز در سخنانی در ایالت اوتارپرادش با اخطار به پاکستان گفته بود اشتباه سوم این کشور پس از حملات اوری و پلواما برای اسلام آباد بسیار گران تمام می شود.
تنش بین هند و پاکستان در دو ماه اخیر به‌ دنبال حمله انتحاری مرگبار در کشمیر تحت کنترل هند شدت گرفته است. در آن حمله انتحاری دست کم چهل نظامی هند کشته شده اند. این حمله زمانی صورت گرفت که ستونی متشکل از 70 خودرو، حدود 2500 نظامی را در بزرگراه سرینگر- جامو جابجا می کرد.
بر این اساس این گزارش ، یک خودرو که حدود 300 تا 350 کیلوگرم مواد منفجره حمل می کرد، خود را به یکی از اتوبوس های حامل نظامیان بکوبد.
این حمله پرتلفات ترین حمله در کشمیر تحت کنترل هند، در سی سال گذشته عنوان شده است. یک گروه جدایی طلب مستقر در پاکستان با نام جیش محمد مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.
پس از ماجرای حمله در پولواما، هند خاک پاکستان را مورد حمله هوایی قرار داد و یک روز پس از آن نیروی هوایی پاکستان در واکنش به نقض حریم هوایی خود، دو جنگنده هند را سرنگون و یک خلبان هندی را بازداشت کرد. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا

مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی گفت، این نهاد به شدت نگران وقوع یک حمله هماهنگ شده احتمالی علیه آمریکاست.

به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، وی توضیح داد چنین حمله‌ای شاید با آنچه در روسیه توسط داعش خراسان رخ داد، شبیه باشد.

حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو به تاریخ ۲۲ مارس سال جاری میلادی به کشته شدن ۱۴۴ نفر انجامید که مرگبارترین حمله تروریستی در ۲۰ سال گذشته در مسکو بود.

کریستوفر رای پیشتر در مورد افزایش تهدیدات تروریستی ابراز نگرانی کرده بود و در اوایل ماه جاری میلادی به گروهی از مجلس نمایندگان گفته بود که تهدید تروریستی فعلی بالاترین چیزی است که می‌تواند در زندگی حرفه‌ای خود به یاد داشته باشد.

وی افزود: «وقتی به پیشنه‌ام در این شغل نگاه می‌کنم، به سختی می‌توانم به یاد بیاورم که چنین تهدیدهایی علیه امنیت عمومی و امنیت ملی تا به این شدت بوده باشد.»

بر اساس شهادت کریستوفر رای در این گروه، اف.بی.آی ۴۰۰۰ تحقیق مرتبط با تروریستم بین‌المللی در پایان سال مالی ۲۰۲۳ انجام داده است.

مدیر اف.بی.آی به ان.بی.سی گفت که تهدید تروریستی برای آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است