Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:29:32 GMT

واکنش ها به اقدام ننگین امارات

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۵۶۲

سخنگوی حماس از مانور هوایی مشترک امارات و رژیم صهیونیستی به عنوان ننگی بزرگ یاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سامی ابو زهری گفت: این اقدام، اسرائیل را به تداوم جنایت های خود علیه مردم فلسطین تشویق می کند و خنجری به امت اسلامی و مردم فلسطین است. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کرد، خلبانان نیروی هوایی امارات در کنار خلبانان رژیم صهیونیستی در مانور هوایی یونان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های گذشته چندین هیأت ورزشی صهیونیستی در کنفرانس ها و همایش های ورزشی در برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کردند. آبان 97 نیز یک هیأت رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرد و سرود این رژیم نامشروع نخستین بار در ابوظبی نواخته شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکنش امارات ننگین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله