Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:37:57 GMT

وکیل ترامپ: دریافت اطلاعات از روس‌ها کار غلطی نیست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۳۹۴

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها تلاش کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ برای دریافت کمک‌های سیاسی از جانب نمایندگان دولت روسیه را بی احتیاطی خواند اما آن را غیرقانونی ندانست.

جولیانی گفت: هیچ اشتباهی در دریافت اطلاعات از روس‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره‌ی جولیانی به یک نشست ژوئن ۲۰۱۶ در محل برج ترامپ با حضور دونالد جونیور، پسر رئیس جمهور آمریکا و همچنین جارد کوشنر، دامادش، پل مانافورت، رئیس سابق کمپین انتخاباتی او و یک وکیل وابسته به روسیه است.

آن طور که قبلاً گزارش شده کمپین ریاست جمهوری ترامپ تلاش می‌کرد تا اطلاعاتی مخرب علیه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به دست بیاورد.

جولیانی در ادامه اظهاراتش به میت رامنی، سناتور جمهوریخواه که در بیانیه‌ای در واکنش به یافته‌های گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره‌ی ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه، از ترامپ انتقاد کرده بود، حمله کرده و گفت: رامنی باید یاوه‌گویی را متوقف کند.

او تاکید کرد: پذیرفتن اطلاعات منفی درباره‌ی یک رقیب سیاسی امر رایجی است.

وی افزود: البته من توصیه‌ام این بود که برای احتیاط این کار را انجام ندهند. اما در این اتفاق جرمی وجود ندارد.

جولیانی در خصوص این که آیا استفاده از اطلاعات دزدیده شده از سوی دشمنان خارجی یک کار اشتباه است گفت: این بستگی به محتوای اطلاعات دزدیده شده دارد.

جولیانی همچنین خاطر نشان کرد که تیم حقوقی ترامپ در حال بررسی انتشار یک بیانیه‌ی دقیق در رد گزارش مولر است. او گفت: چنانچه آنها به جلسات استماع ادامه دهند یا ندهند و چنانچه افراد مختلف، مسائل دیگر را مطرح کنند، ممکن است این بیانیه ضروری شود و احتمال این هست که در یک مقطع زمانی ما از آن استفاده کنیم. در حال حاضر مافکر می‌کنیم که بحث علنی در این مورد در حد ممکن به خوبی پیش می‌رود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد