Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، پس از فراخوان روابط عمومی در سطح کلیه کارکنان بیمه پارسیان در سراسر کشور همکاران از یک تا پنج روز حقوق فروردین ماه خود را برای کمک به هموطنان سیل زده اختصاص دادند .

همچنین با موافقت هیأت مدیره بخشی از بودجه تبلیغات در سال ۹۸از جمله بودجه چاپ تقویم و سررسید های نوروز و … جهت کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل در استان های مختلف تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کمپین شماره حسابی نیز برای کارکنان و خانواده ایشان اعلام شد تا در صورت تمایل مبالغ نقدی را نیز واریز نمایند.

بیمه پارسیان همانگونه که در زلزله کرمانشاه نیز مشارکت فعال خود را در کمک به هموطنان آسیب دیده نشان داد که از جمله کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین ساخت ۲ باب مدرسه در روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه، در حادثه سیل اخیر نیز ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده های خسارت بیمه گذاران زیان دیده در سیل مشارکتی فعالانه در اهدای کمک‌های نقدی بین هموطنان دارد و این کمپین نیز با اهدای مبلغ قابل توجهی به سیل زدگان اخیراً در این شرکت به اجرا در آمد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران