Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - کریستین اوساگوانا از جمله بهترین خریدهایی بود که در نقل و انتقالات نیم فصل به فوتبال ایران آمد. او صاحب پیراهن ذوب آهن شد و حالا خود را برای نبرد دور برگشت با الوصل امارات آماده می کند.

دیداری که باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود. اوساگوانا اما در مورد این بازی گفت: «هر دو تیم از یکدیگر شناخت بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تازگی مقابل هم بازی کردیم و موفق شدیم در امارات، آنها را با حساب ۳ بر ۲ شکست بدهیم. این یک نتیجه خوب در یک دیدار بین المللی بود و حالا در خانه منتظر هستیم تا برای دومین بار، مقابل این تیم به برتری برسیم.»


اوساگوانا همچنین گفت: «ایران کشور بسیار خوبی است و سطح فوتبال در این کشور بالا است. از انتخاب باشگاه ذوب آهن هم خوشحالم چون به تیمی اضافه شدم که توانایی و پتانسیل بالایی دارد و برای ادامه مسیر، می خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم. ما یک تیم قدرتمند هستیم که در کنار هم، نتایج خوبی کسب کردیم. کاپیتان های تیم از همه بازیکنان حمایت می کنند و رئیس باشگاه هم می داند چطور حامی ما باشد. این بهترین شرایط برای هر تیمی است.»

از این بازیکن پرسیدیم در پایان فصل چه تصمیم دارد و آیا باز هم در ذوب آهن می ماند یا انتخاب دیگری دارد که این طور پاسخ داد: «من از شرایط خودم در ذوب آهن راضی هستم اما باید بگویم در پایان این فصل، قرارداد من به پایان می رسد و برای ادامه همکاری، باید ببینیم نظر مدیران باشگاه چیست. اگر آنها مرا بخواهند، زمینه ادامه همکاری فراهم می شود. باید ببینیم آینده چطور پیش می رود.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است