Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سرلشکر «محمد باقری» انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر محمدعلی جعفری

با سلام و تحیات

با عنایت به تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتخاب شایسته جنابعالی به مسئولیت «قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه» توسط معظم له که پس از حدود ۱۲ سال فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صورت پذیرفته است، بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار آن برادر عزیز طی این دوران قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

با تبریک انتصاب جدید، رجاء واثق دارم حضور با کفایت آن برادر مومن و انقلابی در راهبری این قرارگاه، تحقق انتظارات معظم در گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و توانمندی‌های ژرف در جامعه به ویژه علمای دینی و نخبگان فرهنگی، جهادی و انقلابی و اهتمام به برنامه‌ریزی عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم افزایی با مجموعه‌های فرهنگی سپاه و بسیج» نوید می‌دهد.

توفیق روز افزون جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر جعفری سرلشکر باقری پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود