Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@01:13:53 GMT

کاهش جزئی قیمت طلا/نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۴۵۵

کاهش جزئی قیمت طلا/نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت

طلای ۱۸ عیار امروز با قیمت ۴۲۷ هزار و ۷۰ تومان مبادله می شود و در بازار ارز نیر دلار، یورو و پوند به ترتیب با قیمت های ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان، ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان، ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان ارزشگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای 18 عیار امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت) با قیمت 427 هزار و 72 تومان ارزشگذاری شده است و هر اونس طلا در بازار جهانی نیزبه قیمت 1279 دلار مبادله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح جدید، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی به ترتیب با قیمت های 4 میلیون و 720 هزار تومانف 4 میلیون و 600 هزار تومان، 2 میلیون و 650 هزار تومان، یک میلیون و 720 هزار تومان و 950 هزار تومان مبادله می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته یکشنبه (اول اردیبهشت ماه) هر گرم طلای 18 عیار در بازار به قیمت 427 هزار و 800 تومان ارزشگذاری شده بو و هر انس طلا در بازار جهانی نیز به قیمت 1275 دلار مبادله می شد. در بازار سکه نیز سکه طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 740 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 640 تومان و ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 680 هزار تومان ارزشگذاری شده بود و قیمت طلای آب شده نیز یک میلیون و 853 هزار تومان بود.

 

همچنین امروز در بازار آزاد دلار، یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، فرانک سوئیس، دلار کانادا، یوان چین، درهم امارات، لیر ترکیه به ترتیب با قیمت های 13 هزار و 650 تومان، 15 هزار و 450 تومان، 18 هزار و 100 تومان، 9 هزار و 850 تومان، 13 هزار و 900 تومان، 10 هزار و 150 تومان، 2 هزار و 40 تومان، 3 هزار و 740 تومان، 2 هزار و 420 تومان مبادله می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه اول اردیبهشت) لیر ترکیه با قیمت 2410 تومان، درهم امارت با قیمت 3730 تومان، یوان چین با قیمت 2030 تومان، دلار کانادا با قیمت 10 هزار و 100 تومان، فرانک سوئیس با قیمت 13 هزار و 850 تومان، پوند انگلیس با قیمت 18 هزار و 100 تومان، یورو با قیمت 15 هزار و 400 تومان و دلار با قیمت 13 هزار و 600 تومان مبادله می شد.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (دوم اردیبهشت) اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۰ ارز نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۰ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۷۴ ریال و هر یورو نیز با ۲۹ ریال افت ۴۷ هزار و ۲۰۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۳۸۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۳۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۲ ریال، روپیه هند ۶۰۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۶۳۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۵۲۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۳۲ ریال قیمت خورد.

 

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۳۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۸۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۰۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۷۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۵۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۸۳۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۴۰۹ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۷۸ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۹ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۰۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۶۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۶۶۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۶۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۸۰۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۷۰ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۸۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۱۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد./

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان ارتش روز ارتش امام زمان عج مسجد مقدس جمکران بیانیه گام دوم انقلاب سیل خوزستان رژه روز ارتش قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 469 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 41 میلیون و 800 هزار تومان است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 300 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 30 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2304 دلار است.

ثبات دلار مبادله‌ای/یورو کاهش یافت

 

در معاملات امروز (پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 326 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 189 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

بروز رسانی: پنج‌شنبه 13  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 314  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 376

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 326

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 189

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 66

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 266

بروز رسانی: پنج‌شنبه 13  اردیبهشت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  38  میلیون و 200 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

41  میلیون و 800 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

24  میلیون و 300 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

15  میلیون و 500 هزار

قیمت سکه گرمی

7 میلیون و 300 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 13  اردیبهشت 13:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 469 هزار

مثقال طلا

15 میلیون و 30 هزار

انس طلا(دلار)

2304

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد